STOP "polskim obozom koncentracyjnym"!

1. Data: 2015-03-01 15:02:55

Temat: STOP "polskim obozom koncentracyjnym"!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://citizengo.org/pl/w-sprawie-uchwalenia-ustawy-
penalizujacej-uzycie-sformulowania-polski-oboz-konce
ntracyjny?sid=MzczNzg0MTk0MTI5NDI4
--

XL
pewni siebie.

2. Data: 2015-03-01 15:11:36

Temat: Re: STOP "polskim obozom koncentracyjnym"!
Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.03.2015 o 15:02, Ikselka pisze:
> http://citizengo.org/pl/w-sprawie-uchwalenia-ustawy-
penalizujacej-uzycie-sformulowania-polski-oboz-konce
ntracyjny?sid=MzczNzg0MTk0MTI5NDI4

Z uwagi na znacznie większą szkodliwość społeczną - sprzeciwiający się
szczepieniom powinni być karani śmiercią.

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

3. Data: 2015-03-01 15:21:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 01 Mar 2015 15:11:36 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

> Z uwagi na znacznie większą szkodliwość społeczną -

Tak se ustalił jakiś dureń...

> sprzeciwiający się szczepieniom powinni być karani śmiercią.

j.w.
--

XL
pewni siebie.

4. Data: 2015-03-01 16:17:57

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
t...

http://citizengo.org/pl/w-sprawie-uchwalenia-ustawy-
penalizujacej-uzycie-sformulowania-polski-oboz-konce
ntracyjny?sid=MzczNzg0MTk0MTI5NDI4
--

to chyba pl.humor?
pozdr

5. Data: 2015-03-01 20:48:40

Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-01 o 15:02, Ikselka pisze:
> http://citizengo.org/pl/w-sprawie-uchwalenia-ustawy-
penalizujacej-uzycie-sformulowania-polski-oboz-konce
ntracyjny?sid=MzczNzg0MTk0MTI5NDI4

Co się czepiasz. Mamy zagraniczne banki i takież hipermarkety i co
większe firmy, ale obozy zostały chociaż polskie :-(
Jacek

6. Data: 2015-03-01 20:50:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 01 Mar 2015 20:48:40 +0100, Jacek napisał(a):

penalizujacej-uzycie-sformulowania-polski-oboz-konce
ntracyjny?sid=MzczNzg0MTk0MTI5NDI4

> Co się czepiasz. Mamy zagraniczne banki i takież hipermarkety i co
> większe firmy, ale obozy zostały chociaż polskie :-(

Zostały? - A kiedyś były?
Podpisz i nie jęcz :-)

--

XL
pewni siebie.

7. Data: 2015-03-01 20:52:10

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
Jak to, ty teraz w żydowskiej pościeli śpisz a właścicieli wysłała twoja rodzina do
gazu. Żydów nie ma obecnie to chcesz masowo mordować dzieci , terroryzmem
antyszczepiennym, ma racje Lawa, kulę w łeb dla buractwa chorego z nienawiści.

8. Data: 2015-03-02 10:45:57

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

NTG!

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

9. Data: 2015-03-02 11:59:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 2 Mar 2015 09:45:57 +0000 (UTC), masti napisał(a):

> Ikselka wrote:
>
> NTG!

A udowodnij.
--

XL
pewni siebie.

10. Data: 2015-03-02 14:05:21

Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Am 01.03.2015 um 15:02 schrieb Ikselka:
> http://citizengo.org/pl/w-sprawie-uchwalenia-ustawy-
penalizujacej-uzycie-sformulowania-polski-oboz-konce
ntracyjny?sid=MzczNzg0MTk0MTI5NDI4

A jak mówić o Berezie Kartuskiej?

Waldek

Scenariusz dla POlski...
PILECKI.
Świat oczami dewianta
Ksiądz o 9-latce: Nie bawcie się z tą małą diablicą. To poganka!
Religanci to szaleńcy