Patrzcie już nawet Harman rozumie globa.

1. Data: 2015-03-02 12:00:40

Temat: Patrzcie już nawet Harman rozumie globa.
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Znowu jakiś bydlak z wiatrówką zabił mi psa. Na wsi, w woj. lubelskim. To już trzeci
pies przez ostatnie 25 lat. Mimo operacji piesek nie przeżył. Konał pięć dni.

Ten tchórzliwy obrydel, który zamordował mojego najłagodniejszego na świecie pieska,
przygarniętego znajdę, który był radością dla mojego dziecka i dla jej starej,
samotnie mieszkającej babci, czuje się niewinny. Tacy ludzie nigdy nie poczuwają się
do winy. Sumienie to dla nich "kościelna sprawa" - moralność to jakaś eutanazja,
aborcja i takie tam, a reszta to "sprawa sumienia" - każdy robi, co uważa, i nikomu
nic do tego; moje sumienie - moja rzecz. No więc wielkie halo, tyle rabanu o jakiegoś
kundla, myśli sobie. Co za czasy! Dżendery, zboczeńcy, pedały, liberały, Tuski,
agenty ruskie! Wreszcie by kto przyszedł i zrobił z tym porządek. Kundla będą bronić,
a że człowiek tu z głodu zdycha, to w dupie mają!
Oj, znam ja cię, wsi moja sielska, anielska. O, znam ja te gadki małych, zawistnych i
okrutnych ciemniaków, pełnych pychy i złości na świat, cwaniaczków i chciwców,
patrzących tylko swojej korzyści. Tych, co to śmiecie do lasu wywiozą, dotację
wyłudzą, na podaniu o zapomogę bez wstydu nałżą, kocięta potopią, psa zastrzelą.
Zawsze święci i zadowoleni z siebie. Na spowiedzi mówią, że trochę pili, babie
przyłożyli, a więcej grzechów nie pamiętają. Dostają rozgrzeszenie i dalej swoje - w
codzienną obrzydliwość prostackiego, chamskiego życia, o którego grzeszności nikt im
nawet nie wspominał.
Bo gdzieżby! Miałby ksiądz zniżać się i o jakichś parszywych kundlach w kościele
mówić? Miałby może o śmieciach gadać? A może miałby wiernych upominać, żeby haracz
tym złodziejom, k..., Tuskom, ruskim agentom, płacić? A niby za co? Co chłop z tego
ma? Nic, k..., tylko ta sama bieda ciągle. I tak dalej.
Jak ja to znam. Jak ja to znam. Miliony was, chamy, miliony. I co my mamy z wami
zrobić? Ale przyjdzie na was czas. A jak nie na was, to na wasze dzieci. Weźmiemy
szturmem wasze szkoły, zwabimy was podstępem do teatrów, wyślemy wasze dzieci w
świat. I pewnego dnia zniknie ta zabobonna, prostacka i kruchciana Polska, dławiąca
się pychą, jakąż to ona jest "prawdziwą" i "wierną" jest. I narodzi się Polska ludzi
przyzwoitych, kulturalnych, wiedzących coś o świecie i zdolnych do myślenia
społecznego i obywatelskiego. Brzydzących się okrucieństwem i przemocą. I ja o taką
Polskę będę walczył, jak potrafię. Tak pomszczę swojego psa.

http://hartman.blog.polityka.pl/2015/02/26/ty-chamie
-polski-chamie/

2. Data: 2015-03-02 13:14:45

Temat: Re: Patrzcie już nawet Harman rozumie globa.
Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:

> Jak ja to znam. Jak ja to znam. Miliony was, chamy, miliony. I co my mamy z wami
zrobić? Ale przyjdzie na was czas. A jak nie na was, to na wasze dzieci.

Naziol z tego Hartmana, i psychol.

--
Smart questions to stupid answers

3. Data: 2015-03-02 20:22:07

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Prawde o buractwie powiedział, oddawna pisze czym jest buractwo w tym kraju.

4. Data: 2015-03-02 21:26:08

Od: Wiosenny Oprysk <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-02 o 12:00, glob pisze:
> Re: Patrzcie już nawet Harman rozumie globa.

Tak, tak, ciebie czytajo. Mojego psa też zastrzelili i nie wyzywam innych.

5. Data: 2015-03-02 21:33:20

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Wiosenny Oprysk
W dniu 2015-03-02 o 12:00, glob pisze:
> Re: Patrzcie już nawet Harman rozumie globa.

Tak, tak, ciebie czytajo. Mojego psa też zastrzelili i nie wyzywam innych.

Ale on nikogo ani ja nie wyzywa, opisuje problem buractwa w polsce zdziczałego ,
srającego z nienawiści, wkońcu ludzie zaczynają dostrzegać czym jest wsiór.

6. Data: 2015-03-02 22:29:51

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:

> [...]
>
> Ale on nikogo ani ja nie wyzywa, opisuje problem buractwa w polsce
> zdziczałego , srającego z nienawiści, wkońcu ludzie zaczynają dostrzegać

Ten "wsiór" to zgrubiałe od "wieśniaka" buraka czy od "wszy"?
W każdym razie to określenie mi się również bardzo podoba i też jako
mieszczuch problem dostrzegam.

A teraz na specjalne życzenie słuchaczy "Radia Chlew" utwór "Moje Filcy"
zespołu "Modne Tłoki":
http://youtu.be/xIWI_YNHj-8

--
????
???

7. Data: 2015-03-03 05:54:36

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki
- pokaż cytowany tekst -
[...]

Wsiór od wsi pogardliwie, zwróć uwagę że to jest aspołeczne, ciągle parska z
nienawiści, fobie, obsesje, cwaniactwo by tylko oszwabić, bezczelne jak Ikselka z
buciorami innym do prywatności i chore bo od tej nienawiści im się bagno co mają we
łbie lasuje. Zwróć uwagę że jak nie antysemityzm, to ksenofobia, to lemingi, itd. Od
tej nienawiści do wszystkich wsiórstwo powariowało jak Ikselka która wszystkich chce
zamordować wirusami.

8. Data: 2015-03-03 06:48:04

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:

> Wsiór od wsi pogardliwie,

Nosh ale w góralskim "wsióra" to zdecydowanie od wszy, jak w tym dowcipie:

"Turysta spał u bacy. Rano budzi się i drapie. Widząc to baca pyta:
- Cóz to panocku, wsióra wos ugryzła?
- Nie w siura, w plecy."

Co by się nawet i zgadzało...
Od "villein" jest blisko do "villain".

> [...]
> ksenofobia, to lemingi, itd. Od tej nienawiści do wszystkich wsiórstwo
> powariowało jak Ikselka która wszystkich chce zamordować wirusami.

Hehe "Radio Chlew" cd. audycji:
"Ukradli mnie filcy..."
http://youtu.be/KudhXNhfvgQ

"ukrali filcy karwa złodzieje, i pijaki, bo kazdy pijak to złodziej!" :D

--
????
???

9. Data: 2015-03-03 07:06:43