Komorowski powinien być przebadany psychiatrycznie.

251. Data: 2015-03-23 19:58:28

Temat: Re: Komorowski powinien być przebadany psychiatrycznie.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Mar 2015 19:54:59 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

> No i git.

Smeranie na wysokości kostek -
- o, Gostek!
--

Ikselka
pewni siebie.

252. Data: 2015-03-23 20:00:22

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

Dnia Mon, 23 Mar 2015 19:54:59 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

>Smeranie

Tyle ci zostało.

253. Data: 2015-03-23 20:02:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Mar 2015 20:00:22 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

net...

> Tyle ci zostało.

Lepsze to, niż (ob)cięcie, które zostało tobie :-}
--

Ikselka
pewni siebie.

254. Data: 2015-03-23 20:26:12

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup
>

> Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

et...

> Jakieś wnioski?

Ufff- poczekaj...przede wszystkim- nie akceptuję 2 rzeczy:

1. uznania tłumaczenia przez translator programowy. Powód: tłumaczenie z
angielskiego na polski jest najczęściej niezrozumiałe, a odległość między
tymi językami jest niewielka w porównaniu z odległością polskiego od
japońskiego. Widzę oprotestowałeś tłumaczenie słów Gaets'a. Nie wiem, ja je
rozumiem tak samo- ale się nie upieram. Translator to potwierdza. Jednak nie
zdziwł bym się, gdyby to tłumaczenie było nieprawidłowe. Widziałem kiedyś
tłumaczenie, wykonane przez doktoranta orientalistyki (doktoryzował się z
japońskiego) obszernego artykułu na temat działania katalitycznego pewnych
specyficznych kryształów. Po przeczytaniu odnosiło się wrażenie, że to jest
poezja: było o pięknie mieniących się światłem brzasku, było coś o włosach
bogini, etc. Autentyczne! I może jeszcze bym nie reagował na takie
tłumaczenie pojęcia "szogun", gdyby nie to, że (oprócz reakcji np
Jakubowskiej- którą specjalnie wybrałem- sądząc, że będzie dla Szanownego
Pana akceptowalna) nie tak dawno czytałem biografię McArthura (wspomniałem o
nim). W tej biografii autor stwierdził, że Japończycy obdarzyli go
zaszczytnym tytułem białego szoguna. Wierzę autorowi tej biografii, że wie,
co napisał. No ale choćby z tego wynika, że "szogun" to nie pierwszy z
brzegu generał- a już w szczególności- obcego państwa. Mam więc prawo
wątpić, że o Kozieju japońska prasa pisała per "szogun"- chyba, że robili
sobie jaja z zawołania Komorowskiego.

2. porównanie wskazania właściwego miejsca prezydentowi Obamie (nie zachował
jednak etykiety- stanął nie na swoim miejscu) z "naszą" panią premierą (czy
też premierzycą) u pani kanclerz Niemiec byłoby zrozumiałe. Tu rolę mistrza
ceremonii z humorem- przejęła sama pani kanclerz. Jendak nijak tu nie pasuje
zachowanie Komorowskiego oraz 2 Japończyków. Przede wszystkim- on tam
był...no właśnie- ktoś odpowie, po co? Co robił w niemal pustym parlamencie?
A może było tak, że 2 pracowników parlamentu- zobaczywszy, że jakiś gajdzin-
o manierach ruskiego kołchoźnika- skacze im po meblach- po prostu go
wyrzucili? No ale przecież ucierpiał na tym autorytet RP, czyż nie?

Twierdzi Pan Szanowny, że to był podest na którym fotografowali się jacyś
ludzie- no ok. Jednak- skoro tak- to dlaczego odmówiono tego naszemu
prezydentowi? Na to pytanie- zadane przez Pospieszalskiego- przyprezydencki
Nałęcz odpowiedział: "spytajcie Japończyków". Uważa Pan Szanowny, że to jest
ok? Co Pan Szanowny o tym myśli?

I na koniec ponownie zwracam uwagę Szanownego Pana, że zachowuje się Pan jak
ten Żyd w szmoncesie: pamiętasz jakżeś w ryj dostał w tym lesie? A on na to:
jaki las, kilka drzew na krzyż. Potem zaś udowadnia, że właściwie to żadnych
drzew tam nie było- tylko duże krzaki- a przecież to się nie liczy. I cały
czas wszystko to po to, żeby zagadać temat, że dostał w mordę.

No ale ja k Szanowny Pan uważa, że bieganie po ławach, podestach czy
skrzyniach japońskiego parlamentu- w wykonaniu prezydenta RP jest ok, i że
wołanie na swojego generała per "szogunie" tudzież pstrykanie swit- foci
komórkami- no to każde z nas zostanei przy swoim

Serdecznie dziękuję Panu za dyskusję

--

Chiron

255. Data: 2015-03-23 20:51:33

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

> [...]

>Ufff- poczekaj...przede wszystkim- nie akceptuję 2 rzeczy:

>1. uznania tłumaczenia przez translator programowy.

http://jisho.org/words?jap=%E5%B0%86%E8%BB%8D&eng=&d
ict=edict

Link który sam podałeś
http://pl.wikipedia.org/wiki/Siogun"

a pod linkiem
"Siogun (jap. ?? shogun?) - [..] generał [..]

Sami generałowie, pełno generałów w koło, ale ty uparcie postanowiłeś
pozostać Ziemkiewiczowym niewolnikiem.

>Twierdzi Pan Szanowny, że to był podest na którym fotografowali się jacyś
>ludzie- no ok. Jednak- skoro tak- to dlaczego odmówiono tego naszemu
>prezydentowi?

Podawałem:
http://www.iwaki-mitsuhide.jp/top/images/stories/kok
kai/20130520-7.jpg

Jakieś samodzielnie wnioski? Czy bez Ziemkiewicza nie dasz rady?

Powiedz że udajesz, bo jestem coraz bardziej pewien, że Lem bardzo mocno nie
doszacował skali zjawiska.

256. Data: 2015-03-23 21:20:44

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kai/20130520-7.jpg

> Jakieś samodzielnie wnioski? Czy bez Ziemkiewicza nie dasz rady?

Gdzie_tu_przyczyna_odmowy?! DLACZEGO odmówili- a wręcz zareagowali ostro i
stanowczo, gdy tam stanął?

--

Chiron

257. Data: 2015-03-23 21:25:40

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

kai/20130520-7.jpg

>Gdzie_tu_przyczyna_odmowy?! DLACZEGO odmówili- a wręcz zareagowali ostro i
>stanowczo, gdy tam stanął?

Nie było żadnej stanowczej odmowy, wyłącznie ustawianie do fotki. Tak, wiem,
Ziemkiewicz pisze inaczej.

258. Data: 2015-03-23 21:33:41

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kai/20130520-7.jpg

> Nie było żadnej stanowczej odmowy, wyłącznie ustawianie do fotki. Tak,

Nie było stanowczej odmowy? Szanowny Pan przejrzy to, co linkowałem. Nawet
prezydencki Nałęcz to przyznał. Czyżby Pan miał lepsze źródła informacji?

--

Chiron

259. Data: 2015-03-23 21:48:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Mar 2015 20:26:12 +0100, Chiron napisał(a):

> jakiś gajdzin-
> o manierach ruskiego kołchoźnika- skacze im po meblach

Nic dodać, nic ująć :-D (chociaż właściwie płakać by tu trzeba...)

J.w. - nic dodać, nic ująć.
--

Ikselka
pewni siebie.

260. Data: 2015-03-23 21:49:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Mar 2015 21:25:40 +0100, Ghost napisał(a):

> wyłącznie ustawianie do fotki.

Uhmmm, bo ludzie ogólnie som ślepe/głupie/do wyboru i nie widzom, że
Japoniec macha ręką "zejdźże, dziadu".
--

Ikselka
pewni siebie.

Patrzcie już nawet Harman rozumie globa.
Prawda
Arab
Dzień Żołnierzy Wyklętych.
Tyfus plamisty