Komorowski powinien być przebadany psychiatrycznie.

261. Data: 2015-03-24 07:30:09

Temat: Re: Komorowski powinien być przebadany psychiatrycznie.
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

kai/20130520-7.jpg

>Nie było stanowczej odmowy? Szanowny Pan przejrzy to, co linkowałem. Nawet
>prezydencki Nałęcz to przyznał.

Poproszę o linka na video na: "prezydencki Nałęcz przyznał, że była odmowa".

262. Data: 2015-03-24 07:31:08

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

Dnia Mon, 23 Mar 2015 20:26:12 +0100, Chiron napisał(a):

>Nic dodać, nic ująć :-D (chociaż właściwie płakać by tu trzeba...)

nad twoim i chirona chamstwem

263. Data: 2015-03-24 08:40:19

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kai/20130520-7.jpg

> Poproszę o linka na video na: "prezydencki Nałęcz przyznał, że była

Proszę się przyznać- ile z tego, co linkowałem- Szanowny Pan przeczytał
(obejrzał)?

--

Chiron

264. Data: 2015-03-24 11:55:54

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

> [...]

Tak myślałem, że nie dostanę linka. Typowe.

Generała nie widzi, podestu nie widzi, nie rozumie czemu prezydent ma stać
przed podestem, nie rozumie gestów ustawiania do fotki, za to widzi fotel,
widzi nieprotokolarne zachowanie Obamy, przyznanie Nałęcza.

Twoje zakłamanie i krętactwo jest przerażające. A wszystko po to by nie
odważyć się myśleć samodzielnie, to takie trudne i bolesne dla małych
niesamodzielnych, zdalnie sterowanych umysłów potrzebujących wodza.

265. Data: 2015-03-24 12:10:07

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

> nad twoim i chirona chamstwem

No cóż, ja mam specyficzną wadę wzroku. Niestety- mam problemy żeby
określić, co dalej, co bliżej, czy to jest prosto, etc. Nauczyłem się więc
korzystać z tych umiejętności u innych ludzi. Znajduję osobę, lub kilka
osób- ktore to potrafią- i pytam.

Rozumiem, że nie masz własnego wyczucia. Potrafisz myśleć- w zasadzie w
sensie kognitywnym. Problem, żebyś sobie zdał z tego sprawę- i zaczął
korzystać z umiejętności tych, którzy nie mają problemu z określeniem, czy
coś jest właściwe, chamskie, miłe- etc. Sam próbując to robić- jesteś po
prostu brany- przepraszam za dosłowność- zwykłego chama i trolla
internetowego. Ja sobie myślę, że może wcale tak nie jest. Po prostu- nie
potrafisz korzystać z tego, co mają inni ludzie- a nie masz Ty.

--

Chiron

266. Data: 2015-03-24 12:10:12

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odważyć się myśleć samodzielnie, to takie trudne i bolesne dla małych
> niesamodzielnych, zdalnie sterowanych umysłów potrzebujących wodza.

Ghost- które moje linki przeglądałeś (czytałeś)- i jak dokładnie? Nie
odniosłeś się PRAKTYCZNIE do żadnego z nich.

--

Chiron

267. Data: 2015-03-24 12:28:37

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

> [...]

>Ghost- które moje linki przeglądałeś (czytałeś)- i jak dokładnie? Nie
>odniosłeś się PRAKTYCZNIE do żadnego z nich.

Twierdzisz, ze Nałęcz coś powiedział, ale linka nie podasz. Bo nie istnieje,
a ty jesteś zwykłym kłamcą, każde "sprawdzam" w twoim przypadku się tak
kończy.

I dotyczy to każdego wyznawcy pisu, "mijanie się z prawdą" jest dla was
chlebem powszednim.

268. Data: 2015-03-24 14:11:18

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-03-24 12:10, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

Masz rację.

269. Data: 2015-03-24 14:31:49

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się tak kończy.
>
> I dotyczy to każdego wyznawcy pisu, "mijanie się z prawdą" jest dla was

Nie odnosisz się do tego, co linkowałem- a było tego trochę- i nagle żądasz,
żebym podał to ponownie. No nic- sukces duży: właściwie to aż tak bardzo nie
bluzgałeś- dobre i to. Zapraszam, żebyś w dyskusji z kimś jednak zaglądał do
linkowanego materiału- i brał go pod uwagę

--

Chiron

270. Data: 2015-03-24 14:33:21

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

> Masz rację.

Tak mi się przynajmniej wydaje

--

Chiron

Patrzcie już nawet Harman rozumie globa.
Prawda
Arab
Dzień Żołnierzy Wyklętych.
Tyfus plamisty