Re: [Kompletny OT] i troche o paznokciach i o Full Kiss Rubenstein

Data: 2005-03-08 21:19:27
Temat: Re: [Kompletny OT] i troche o paznokciach i o Full Kiss Rubenstein
Od: mips <m...@o...pl>

iska napisała w
news:42271b5f$0$22674$ba624c82@nntp04.dk.telia.net:

> Ja wiem? Moje "dziecko" nie sprawialo prawie zadych klopotow jak
> bylo male - bardzo szybko nauczyla sie ze najlepiej sie spi do
> jedenastej

Moje jest w tej chwili scerbate (wypadły jej dwie dolne jedynki),
wesołe, rozbrykane. Teraz je dopiero ok.6-7 rano. I dobrze, bo
wcześniej były problemy - w nocy ryk i trzeba było nakarmić, ukołysać
i tak w kółko. Je dużo, więc się z maluszka zrobił się pączuś :)

> Po 10 miesiacach dotrla do mnie prawda stweirdzen "duzo
> charakteru w malym ciele"

O tototo! A ile daje radości. Gdy widzę, jak Inka rośnie i się
rozwija, to nieprzespane noce idą w zapomnienie i czuję, że warto
było zdecydować się na maluszka :)

> No to teraz o full kiss zeby nie bylo.
> Ogolnie, fajne cos ale za te pieniadze nie wiem czy skusze sie
> znowu...

Czyli zachwalasz jednak? A ile kosztuje?

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.