Re: Kompostownik

Newsgroups: pl.rec.ogrody
From: Krzysztof Gajdemski <s...@d...org.pl>
Subject: Re: Kompostownik
Date: 29 Jun 2020 18:14:09 GMT

Jest Sun, 28 Jun 2020 23:12:35 -0700 (PDT), m...@g...com pisze:
> Jaki środek do szybkiego kompostowania, ile trwa kompostowanie na wspomagaczach?

Używam Kompostera firmy Zielony Dom. Wcześniej używałem preparatów
w płynie, ale ten (jest to proszek) wydaje się skuteczniejszy, a na
dodatek bardziej ekonomiczny. Jakie ma przyspieszenie od zera ciężko
orzec. Jak dla mnie różnica po jego zastosowaniu była wyraźna,
aczkolwiek ten mój kompost (niestety w plastykowym kompostowniku) był
nasamprzód wyjątkowo ślamazarny... W innym przypadku efekt może nie być
tak spektakularny. Zaletą jego użycia jest też to, że niweluje
nieprzyjemny zapach. Sąsiedzi (jeśli masz) będą wdzięczni.

k.