Komunikat dla ludnosci tubylczej.

171. Data: 2010-05-17 21:11:09

Temat: Re: Komunikat dla ludnosci tubylczej.
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izabela" napisał:

> Dobra Aisza idę spać bo sie wezmem nablumam, naczytam i
> jeszcze mi się preferefenecje zmieniom ;))))

To tu normalne ;) Znaczy, mamy stuprocentową skuteczność terapii :D
Dobranoc :)

--
Pozdrawiam - Aicha (jako i ja odchodzę, bom niewyspana)

172. Data: 2010-05-17 21:32:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 17 May 2010 13:48:01 -0700 (PDT), Izabela napisał(a):

> Cieszysz sie iksiu,
> ze piotek wreszcie splonkował Aisze, nie? hehe
> Aisze, mnie, marchewke, globa, redata,cb, vilar, stoktotke,
> kiwiko kogos na pewno pominęłam. ;))))
> Po prostu koło osób ''naznaczonych'' łaskawością piotkową
> zacieśnia się niemożebnie radykalnie ;)
> Tylko co ci z tego?
> Hmm... przecież ty nie jestes głupia kobietą,
> jesteś pyszna, ale nie możesz
> przecież być aż tak ślepa --- jakie to smutne :(

I to wszystko Ci się w tej biednej głowinie naplotło na podstawie mojego
zdania zacytowanego powyżej? - zaiste, smutne, jesteś rzeczywiście
porąbana.

173. Data: 2010-05-17 21:38:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 17 May 2010 23:32:23 +0200, Ikselka napisał(a):

> I to wszystko Ci się w tej biednej głowinie naplotło na podstawie mojego
> zdania zacytowanego powyżej? - zaiste, smutne, jesteś rzeczywiście
> porąbana.

I proszę się do mnie zwracać pisząc mój nick DUŻĄ literą.

174. Data: 2010-05-17 21:39:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 17 May 2010 23:38:38 +0200, Ikselka napisał(a):

> I proszę się do mnie zwracać pisząc mój nick DUŻĄ literą.

Zresztą nieważna pisownia, o ile się w ogóle NIE będziesz zwracać, tak
najlepiej.

175. Data: 2010-05-18 06:11:15

Od: Izabela <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Maj, 23:32, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> I to wszystko Ci się w tej biednej głowinie naplotło na podstawie mojego
> zdania zacytowanego powyżej? - zaiste, smutne, jesteś rzeczywiście
> porąbana.

Powiadasz iksiu, ze ta moja głowa aż taka biedna? :/ hmmm?
To jak to sie stało, ze do niedawna na tak wiele
tematów mi przytakiwałaś słowem - howg częstokroć z (!) ?
Czyżbyś miała w tej głowie podobnie?

Ok, uszanują twoj rozkaz, bo wiem,że wiesz, co
usiłuję dać ci do zrozumienia. ;)

iza

176. Data: 2010-05-18 06:28:48

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Aicha <b...@t...ja> tak oto plecie:

> Chluśniem, bo uśniem ;) No ja chętnie teges, tylko nie mam czym polać ;/
> Chyba, że wirtualnie, to ajerkoniakiem ofkoz :)

Proszę, no proszę... czekają z oblewaniem, jak człowiek ciężkiej pracy
zaśnie.

Qra, obstawiacie, kto następny?

177. Data: 2010-05-18 08:07:07

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I proszę się do mnie zwracać pisząc mój nick DUŻĄ literą.

W końcu płacisz podatki, to masz prawo wymagać !

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

178. Data: 2010-05-18 12:53:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 May 2010 10:07:07 +0200, Przemysław Dębski napisał(a):

> W końcu płacisz podatki, to masz prawo wymagać !
>
> Na post po zbóju zaprosił
> P.D.

Ikselka

179. Data: 2010-05-18 15:03:39

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Stalker" <t...@i...pl> wrote in message

> Masz w głowie (tak jak wszyscy ludzie) mechanizm pozwalający samodzielnie
> i dobrowolnie podejmować decyzje. Ten mechanizm może być deterministyczny,
> nawet jeśli sobie tego nie uświadamiasz i myślisz,
> że działa na innej zasadzie. Po prostu fakt, że ten determinizm jest albo
> zbyt skomplikowany do uchwycenia, albo ma jakieś elementy "chaotyczne",
> czyli nieprzewidywalne, powoduje, że daje on "złudzenie" jakoby decyzja
> podjęła się "sama", bądź kierowana była jakimś innym (jakim? - "boskim")
> sposobem działania...

Czy atomy i impulsy elektryczne potrafia podejmowac decyzje?
Nie!
W takim razie mozg ktory jest zbiorem atomow i impulsow tez tego nie
potrafi.

To wlasnie chcial przekazac Cohen - ze jestesmy zdeterminowani.
Ze tak naprawde nie mamy wolnej woli.

Tak samo o tym mowi Dawkins. Mianowicie ze to czym jestesmy ustanowione
zostalo przez "roboty" czyli geny.
Ze to nie my decydujemy tylko geny.

Niestety Dawkins ma te wade, ze on skupia sie za bardzo na sporze
religijnym i generalnie na sporze (atakuje,walczy, niszczy),
tak wiec jego wyznawcy
skupija sie bardziej na walce niz na SENSIE zrozumienia
tego co sam Dawkins chce przekazac.
Czyli na jego wizji rzzeczywistosci i KONSEKWENCJI jakie to niesie.

np. Dawkinsonwocy slusznie mowia ze nie da sie udowodnic istnienia Boga,
tylko ze ... na tym koncza. A zagadnienie jest naprawde ciekawe -
bo nie da sie udowodnic istnienia "ja", "ja jestem", "wolnej woli",
"rozroznienia prawdy od falszu", itd. itd.
a tak naprawde to te POCZUCIA stanowia OŚ naszego i Twojego zycia.
To na czym sie ciagle opieramy. Mimo są to rzeczy
przez nauke niedefiniowalne, nieudowodnione.

> No co ty? Nie mówi? To wolna wola nie pochodzi od katolickiego Boga? :-)

Jesli stwierdzenie ze wolna wola pochodzi od Boga przyjełes jako oś sporu,
to przykro mi bardzo - ale ja nie umiem odpowiedziec na to pytanie.

Nawet jesli wolna wola pochodzi od Boga - to - kto dal wolna wole Bogu?
Na szybko myslac - wolna wola jest od zawsze. Ale sie przy tym nie upieram,
zeby nie dawac pozywki do "atakowania" :)))

Pozdrawiam,
Druch

180. Data: 2010-05-18 18:29:40

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rozszerzony", "Ślepy zegarmistrz" (chyba jego najlepsza książka).
> Czyli przede wszystkim naukowiec. Jednak jego książki naukowe spotkały się
> z tak agresywną i niemerytoryczną "dyskusją" "inaczej widzących świat", z
> takim zalewem bzdury, że kolejne książki to już tak naprawdę pewne
> podsumowanie tego "innego punktu widzenia". Najpierw "Rozplatanie tęczy",
> czyli blaga w nauce, a potem "Bóg urojony" - czyli emanacja poglądów
> wykształconych w "dyskusji" z przedstawicielami już nawet nie nauki, ale
> wiary (chociaż lepiej chyba powiedzieć wiar)...

Ok, warto wiedziec.

Czyli mozna wnioskowac ze "Bog urojony" to zemsta na tych z "drugiej
strony"?
Gdzies znalazlem ze Dawkins zdenerwował się na prezydenturę Busha i stad ta
ksiązka.

Zaczynam wchodzę w teorie Dawkinsa, moze kiedyś bedzie okazja porozmawiać.

Pozdr,
Druch

Komunikat dla ludnosci tubylczej
Komunikat dla ludnosci tubylczej