Komunikat dla ludnosci tubylczej.

11. Data: 2010-05-07 14:58:25

Temat: Re: Komunikat dla ludnosci tubylczej.
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:hs194d$f68$1@news.onet.pl...

> Wcale nie jest za późno. Wystarczy dać ignora. Inaczej do końca czerwca
> albo i połowy lipca nie da się grupy czytać.

No ale nie dalas.

12. Data: 2010-05-07 14:58:53

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" napisał:

> No ale nie dalas.

Się poprawię. Obiecuję.

--
Pozdrawiam - Aicha (i moja kulpa)

13. Data: 2010-05-07 15:01:40

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Polecam - plonka :)

No to co się szczypiesz?
Daj sobie, geniuszu ;-)
Piotrek

BTW ale się nie zarzekam, jak się zbliżysz ilościowo
do głupot wypisywanych przez qure, to pewnie wymięknę.

14. Data: 2010-05-07 15:18:57

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

*Marchewka*! Zawsze tak wrzeszczysz żeby cię za granicą było słychać (C
Pippi):

> Jak staneli pod kazdym PiSionym zebraczym przybytkiem jw., to pewnie
> ze latwo bylo (wy)zebrac tyle podpisow.

Powiesili mi nawet taką listę na tablicy ogłoszeń w przedszkolu...

> Ciekawe, ile zainwestowali w
> te fotki tragicznie zmarlych panstwa K., co je rozdawali.

Nie było gratisowych fotek to nie podpisałam ;P

Magda *gdaMa*, podczytująca Was z kącika...

15. Data: 2010-05-07 15:35:44

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> Polecam - plonka :)

A gdzie sa jego posty? Bo nie widze...
Druch

16. Data: 2010-05-07 16:08:41

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-05-07 17:01, niebożę Piotr wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> No to co się szczypiesz?
> Daj sobie, geniuszu ;-)
> Piotrek
>
> BTW ale się nie zarzekam, jak się zbliżysz ilościowo
> do głupot wypisywanych przez qure, to pewnie wymięknę.

Musi jakaś zadra w pamięci mocno siedzieć, skoro i tak mnie nie widzisz
raźno tupiącej z odchłani kaefa. Niestety nie na tyle, by trzy proste
litery w odpowiedniej konfiguracji zapamiętać, młotku.

Qra, równając poziomem do "obrazu"

17. Data: 2010-05-07 16:15:58

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gdaMa pisze:
> *Marchewka*! Zawsze tak wrzeszczysz żeby cię za granicą było słychać (C
> Pippi):

> Powiesili mi nawet taką listę na tablicy ogłoszeń w przedszkolu...

To juz jest maxymalna przesada.
I.

18. Data: 2010-05-07 16:17:24

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Też o tym pomyślałem.
> To jest bardzo blisko koło liczby głosów oddanych na PiS w wyborach 2007.
>

> Jednak zebrano je w inny sposób.
> Wiem, że istniały bojówki _twardo_ agitujące na hasło "to jest test dla
> Polaka
> i Prawdziwego Patrioty" wśród osób dość blisko spokrewnionych.

No, wiadomo. Agita podobna do tego, co tu Ixi wyrabia.
I.

19. Data: 2010-05-07 19:25:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 7 May 2010 16:25:52 +0200, bartez napisał(a):

> Należy zwrócić uwagę na to, że to jest cały elektorat Jarosława i ani
> jednego głosu więcej w wyborach ;).
> I jeszcze ta młodzież, że wszystko w rękach młodych. Prawda! Bo jak młodzi
> nie zagłosują inaczej to Jarka będzie wybierać tylko te 1800000 babć i
> dziadków po sumie ;))).

Obawiam się, że nie masz żadnej, ale to żadnej orientacji w sprawie
przekroju wiekowego potencjalnych głosujących, którzy złożyli podpisy
popierające kandydaturę J.Kaczyńskiego:

"(...)no to jak już Kaczyński startuje w wyborach, to Ci coś powiem.
Czytałam na jego stronie, że wielu ludzi do niego pisało i także te głosy
wziął pod uwagę decydując o kandydowaniu. Może jestem jednym z nich ;) bo
jakiś czas tamu nie mogłam wytrzymać i napisałam do biura PiS:

"Bardzo proszę o przekazanie poniższych słów Panu Jarosławowi
Kaczyńskiemu.

Szanowny Panie,

Niech Pan nie mówi, że życie się dla Pana skończyło.
To straszna strata, którą rozumiemy, bo każdy z nas stracił kiedyś bliską
osobę, ale to życie trwa i jest potrzebne, bardzo potrzebne.
Popierałam Pana Brata, w mojej rodzinie bardzo się szanowało Jego
dokonania i poglądy, które przecież dzieliliście.
Odkąd uzyskałam prawo wyborcze, zawsze głosowałam w wyborach i zawsze
zgodnie z moimi poglądami, za wartościami głoszonymi przez PiS.
W mojej rodzinie, jak w wielu polskich domach, ciągle żywa jest pamięć o
tych, których uhonorowaliście dopiero Wy.
Mój Pradziadek był żołnierzem Pierwszej Kadrowej. Moi Dziadkowie walczyli o
Polskę jako partyzanci i żołnierze RP. Wśród członków mojej rodziny było
wielu, którzy odbudowywali Polskę i uważali to za swój oczywisty obowiązek.
Wszyscy mężczyźni odbywali służbę wojskową. Od dzieciństwa byłam uczona,
jak należy odnosić się do symboli narodowych, do historii, jak należy
zachowywać się podczas uroczystości, jak składać hołd zasłużonym, jak
oddawać honory wojskowe. I zawsze zauważałam, że Pana Brat, jako jedyny
prezydent, którego mogę pamiętać, potrafił zachować się wobec tych symboli
i wobec ludzi zasłużonych właśnie w taki sposób, jakiego się oczekuje od
człowieka dumnego i honorowego. Może to oczywiste dla ludzi przywiązanych
do tradycji, ale wielu ludzi tego nie potrafi.
Wiem że moja wiedza jest niewielka, niewiele przeżyłam, to co wiem, znam
z opowieści przekazywanych przez rodzinę, z książek.
Jednak czuję odpowiedzialność za przyszłość ojczyzny i dlatego piszę te
słowa, może proste i ze względu na mój wiek i fakt, że ciągle się uczę,
lecz szczere.
Nie ma mnie teraz w Warszawie, mogę tylko obserwować aktualne wydarzenia
w mediach, ale jestem do głębi poruszona. Stałam na ulicy Krzyckiego w
ubiegłą niedzielę, witając Pana Prezydenta.. byłam pod Pałacem
Prezydenckim.. i ciągle nie wierzę w to, co się stało. Nie chcę już drążyć
tego tematu, bo wiem że jeśli ten list dotrze do Pana, będzie to kolejne
bolesne poruszenie tej rany, za co przepraszam. Czuję się jednak w
obowiązku napisać, aby wiedział Pan, że to co różni ludzie wypisują w
Internecie i mówią nieraz w telewizji, to głos mniejszości, a moje zdanie
podziela tylu ludzi, że aż sama jestem zdziwiona. Pozytywnie.

Wiem, że ci sami, którzy głosowali na Lecha, zagłosują i na Pana,
Jarosława.
Mało tego, wiem, że znajdują się ciągle ludzie,
którzy zrozumieli swój błąd jakim było lekceważenie działalności,
inteligencji, poziomu ś.p. Lecha Kaczyńskiego i nie podjęcie obywatelskiego
obowiązku głosowania w wyborach.
Przybywa ludzi, którzy zmienili punkt widzenia i zrozumieli, jak ślepi byli
wcześniej.
Czekamy na kogoś, kto kontynuuje dzieło Brata.
I to może być tylko Pan.

Poprzemy Pana i nie pozwolimy nikomu zniszczyć dzieła kształtowania
suwerennej i twardo stojącej w swojej sprawie Polski, świadomej własnej
przeszłości i wartości, pośrodku Europy.
Nie pozwolimy, by ludzie małej wiary i małych ideałów wrócili do schylania
Polskiej głowy przed byle kim.

Dlatego apeluję do Pana, aby wystartował Pan w wyborach prezydenckich, dla
nas i dla Brata. Dla Polski.

Pozdrawiam
[imię] [nazwisko], studentka."

20. Data: 2010-05-07 19:27:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 07 May 2010 16:48:31 +0200, Piotr napisał(a):

> Jakbyś sama pisała tutaj coś mądrego.
> Piotrek

Przecież same mądrości zawsze pisze - na dziś pisać najmądrzej to nie pisać
niczego konkretnego, nie mieć żadnych poglądów i czekać, co będzie, zeby
się spokojnie móc przyssać bez żenady ;-ppp

Komunikat dla ludnosci tubylczej
Komunikat dla ludnosci tubylczej
PO CZTERECH LATACH
LICENCJA NA BLEBLANIE...