Komunikat dla ludnosci tubylczej.

51. Data: 2010-05-11 13:25:37

Temat: Re: Komunikat dla ludnosci tubylczej.
Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <e...@o...eu> wrote in message
news:hsbei8$1fj$1@news.onet.pl...

> A temu jak odbiło. Przecież każdy normalny Polak wie, że tylko
> radiomaryjni wolacy tak myslą:
>
> http://www.polskatimes.pl/opinie/dwaognie/218492,pla
zynski-tusk-jest-jak-machiavelli-z-ta-ekipa-400-lat-
temu,id,t.html

ja bym tych wszystkich krytykow wodza:
Holdysow, Plazynskich,
pozamykal w psychiatryku.

Oni musza byc nienormalni, skoro krytykuja.
Pozamykal w imie wolnosci od wszelkiej
masci wywrotowcow, wrogów!

Druch

52. Data: 2010-05-12 06:47:52

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Druch pisze:
> "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message

> A wiesz chociaz co sie dzieje?
> Nawet Hołdys pisał wczoraj ze PO jest teraz patrią
> ktora zionie najwieksza agresja.
> Poza tym dlugo, dlugo nic.
>
> Zreszta wystarczy przeczytac post Marchewki.

Rzady Leppera, Giertycha i innym tego autoramentu typow, w dodatku
odpowiedzi na polityczna niemoc Jarka, sa na tyle wkurzajace, ze nie
tylko przyznaje sie do nienawisci, co nawet do morderczych instynktow.
I jak juz pisalam wielokrotnie, czego nie doczytalas lub nie chciales
doczytac - PO jest dla mnie mniejszym zlem. Bo nie ma na polskiej arenie
politycznej opcji, ktora by mnie w wiekszym (bo przeciez nie w pelnym,
naiwan anie jestem) stopniu zadowalala.

> Albo prase ktora oglasza Jaroslawa specem od Nekromarketingu.

No, to jest akurat prawda. Leci na plecach swoich zmarlych bliskich i
reszty tragicznie zmarlych pasazerow, az odruch wymiotny wzbiera.

> Oczywiscie dlatego ze sie nie odzywa, bo to tez skandal!

To, ze si enie odzywa, to jest wybitnie zreczny manewr marketingowy.
Mowca jest zalosnym. A teraz dochodzi jeszcze ta zaloba, to moglby sie
jeszcze poplakac publicznie. Dotad tego nie robil, wiec moze by mu w
koncu puscilo. Innym puszczalo, to byly glosy, ze za bardzo puszczalo.
Innym nie puszczalo, to byly glosy, ze nie puszcza. A tu prosze - brat z
bratowa nie zyja - a Jarkowi nawet policzek nie zadrzal. Musi prawdziwy
maz stanu, prawdziwy bohaterski Polak!

> I tak w kolko, chocholi taniec trwa.

Ty tez bierzesz w nim udzial.

> Wiesz jaki jest problem? Ze to widac czarno na bialym:
> duzo agresji i nic poza tym.

Jak Jarus wygra, bedziemy miec jego nienawisci az nadto. Spokojnie,
doczekasz sie.

> Na to ludzie nie chca glosowac.
> Zreszta tak jak napisalem wczesniej,
> PO oparla sie wczesniej glownie na kampanii
> niskich instynktow a nie sensownym programie.

Czy Ty jestes z tych naiwnych, ktorzy uwazaja, ze ludzie glosuja na
jakies programy?
I.

53. Data: 2010-05-12 06:49:34

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Druch pisze:
> Ale jesli nie chcesz znac rzeczywistosci, to ok...

Ty, widze, masz na ta "rzeczywistosc" abonament. I hojnie sie nim tu
dzielisz. Niestety.
I.

54. Data: 2010-05-12 09:25:01

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:hsdiv7$jid$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> doczekasz sie.

> Czy Ty jestes z tych naiwnych, ktorzy uwazaja, ze ludzie glosuja na jakies

Podpiszę się pod Tobą Marchwio.

Mnie się z Panem D. nie chce po prostu dyskutować. Jakoś mam dziwne
wrażenie, że i tak nie dotrze. Ani prośbą, ani groźbą.

MK

55. Data: 2010-05-12 10:03:05

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:
> Podpiszę się pod Tobą Marchwio.
>
> Mnie się z Panem D. nie chce po prostu dyskutować. Jakoś mam dziwne
> wrażenie, że i tak nie dotrze. Ani prośbą, ani groźbą.

Coz, wszedzie zdarzaja sie niereformowalne jednostki.
I.

56. Data: 2010-05-12 16:15:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 May 2010 11:25:01 +0200, Vilar napisał(a):

> Mnie się z Panem D. nie chce po prostu dyskutować. Jakoś mam dziwne
> wrażenie, że i tak nie dotrze. Ani prośbą, ani groźbą.

Jest jeszcze trzeci sposób: mieć argumenty.

57. Data: 2010-05-13 10:04:21

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Marchewka" <s...@g...pl> wrote in message

> No, to jest akurat prawda. Leci na plecach swoich zmarlych bliskich i
> reszty tragicznie zmarlych pasazerow, az odruch wymiotny wzbiera.

Przeicez Jaroslaw medialnie prawie teraz nie istnieje. Totalne minimum.
Wiec jak moze wykorzystywc?
Co wiecej, ze 2 dni w Teraz My i w rozmowie z Olechowkim
zarzucano Kaczynskiemu ze "stosuje sptytne unikanie" i ze
tak dluzej byc nie moze.

To co w koncu? Unika? Nekromarketing? Sam sprowokowal katastrofe?
To jest paranoja!

Wiesz czego sie boję w tym kraju? Nie PO, PIS, SLD.
Tylko ludzi "na dole" ktorzy nakreceni emocjami niskich instynktow
takich panow jak Palikot, Lepper, Niesoplowski - nie potrafia
ocenic rzeczywistosci.
Glosuja na cos - nie wiedza co. Kieruja nimi emocje - nie wiedza jakie.
Taki chocholi taniec.

Tego sie boje - agresywnej palikotyzacji zycia publicznego.
Nawet Hołdys t zauwaza!

---------
A tutaj z konkretów, zobacz co robi najwyzszy urzednik ktory ma stworzyc
sklad
Rady Bezpieczenstwa Narodowego!
http://wiadomosci.onet.pl/2169210,11,zaskakujacy_dor
adca_marszalka_sejmu,item.html

Druch

58. Data: 2010-05-13 10:07:25

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> Coz, wszedzie zdarzaja sie niereformowalne jednostki.

Dojdzie monopartia do wladzy (czego jej zycze),
to moze zaczniecie reformowac po swojemu?

np. "reformowac" grupy dyskusyjne z jednostek niereformowalnych takich jak
ja,
wprowadzajac tylko jedynie sluszne
albo "reformowac" programy telewizyjne usuwajac te nieodpowiednie
albo "reformowac" Hołdysa bo zwiariował itd. itd. itd.

spelnienia "reform" zycze! :))

Druch

59. Data: 2010-05-13 11:09:29

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Druch wrote:

> [...]
> Wiec jak moze wykorzystywc? Co wiecej, ze 2 dni w Teraz My i w rozmowie
> z Olechowkim zarzucano Kaczynskiemu ze "stosuje sptytne unikanie" i ze

Jarosław Kaczyński milczy językiem nienawiści ;-)

Stalker

60. Data: 2010-05-13 11:44:23

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Stalker" <t...@i...pl> wrote in message

> Jarosław Kaczyński milczy językiem nienawiści ;-)

Wyjales mi to z ust! :))

Ostatnio sporo coraz wiecej skandali z udzialem PiS:
Jarek przemawiajac do Rosjan,
byl nieszczery, na nosie mial okulary!
Zeby tego bylo malo, w tle stało pianino!! a na stole czajniczek!!!!

:D

Druch

Komunikat dla ludnosci tubylczej
Komunikat dla ludnosci tubylczej