Komunistyczne lody budyniowe

1. Data: 2005-05-18 09:12:51

Temat: Komunistyczne lody budyniowe
Od: "Vanda" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam przepisu na lody,ktore kojarze z dziecinstwem-lata'70.Sprzedawano je w
budkach z lodami,byly ksztaltu małego walca na patyku,koloru żóltego,mowiło
sie ze sa to lody budyniowe,strasznie slodkie.
Z gory dziekuje za wszelkie sugestie

2. Data: 2005-05-18 11:42:23

Temat: Re: Komunistyczne lody budyniowe
Od: "Małgorzata Leszczyńska" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<v...@a...pl> napisał(a):

> [...]
> budkach z lodami,byly ksztaltu małego walca na patyku,koloru
żóltego,mowiło
> sie ze sa to lody budyniowe,strasznie slodkie.

Myślę, ze masz na myśli PINGWINY. Bywały w dwóch wariantach - z polewą
czekoladową i bez. Ja wolałam je gryźć, niż lizać - były dość twarde.
Obawiam się, że przepisu nie znajdziesz.
Pozdrawiam - Gośka

kuchenka mikrofalowa
ciasto na pizzę?
uwaga niebezpiecznie tanie rzodkiewki !!!
Zielona salata jako warzywo
Nietuzinowy pomysł na grilla [pytanko]