Koncert.

11. Data: 2010-10-08 11:41:05

Temat: Re: Koncert.
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:4caf0220$0$27044$65785112@news.neostrada.pl...

> Nie rozumiem. Dobrze napisana piosenka pod względem muzycznym i tekstowym
> to przecież ważne. Wokal też jest ważny, ale jak sam utwór mi się nie
> podoba, to dobry wokal dużo nie zdziała. I odwrotnie - choćby najlepiej
> napisana piosenka, ale słabo zaśpiewana - nie da się słuchać.
>
> A są wokaliści, którzy uszlachetniają utwór, dodają mu nowego wyrazu.

No zara, a aranzacja i cala wartswa instrumentalna? Wokal to tylko jeden z
(wielu) instrumentow.

12. Data: 2010-10-08 16:56:55

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-08 13:41, Ghost pisze:

> No zara, a aranzacja i cala wartswa instrumentalna? Wokal to tylko jeden
> z (wielu) instrumentow.

Aranżacja oczywiście też jest ważna, ale miałam wrażenie, że w tym
konkretnym wątku mowa była o wokalu.

Ewa

13. Data: 2010-10-08 17:59:56

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aranżacja oczywiście też jest ważna, ale miałam wrażenie, że w tym
> konkretnym wątku mowa była o wokalu.

No wiem, i dlatego napisalem, ze nie rozumem fascynacji piosenkami (piosenka
to taki zwierz, w ktorym w sferze wykonawczej wokal jest najistotniejszy).
Po prostu uwazam piosenki za fuj przezytek i tyle.

14. Data: 2010-10-08 18:35:23

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-08 19:59, Ghost pisze:

> No wiem, i dlatego napisalem, ze nie rozumem fascynacji piosenkami
> (piosenka to taki zwierz, w ktorym w sferze wykonawczej wokal jest
> najistotniejszy). Po prostu uwazam piosenki za fuj przezytek i tyle.

A ja lubię piosenki.
Zresztą lubię piosenki i nie-piosenki. Tak samo, jak można lubić lody i
ciasta.

Ewa

15. Data: 2010-10-08 20:33:34

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (piosenka to taki zwierz, w ktorym w sferze wykonawczej wokal jest
> najistotniejszy). Po prostu uwazam piosenki za fuj przezytek i tyle.
szkoda jest tyle ładnych piosenek

kiwiko

16. Data: 2010-10-09 07:13:16

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> szkoda jest tyle ładnych piosenek

Trudno. Moze sie i da tego sluchac, ale to nie jest to, co tygrysy lubia
najbardziej.

17. Data: 2010-10-09 07:24:31

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Trudno. Moze sie i da tego sluchac, ale to nie jest to, co tygrysy lubia
> najbardziej.
a co lubią?

kiwiko

18. Data: 2010-10-09 07:32:30

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a co lubią?

Cos bardziej zaawansowanego. Prawdziwy tygrys nie boi sie tworow
skomplikowanych ;-)

19. Data: 2010-10-09 07:33:56

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kiwiko" <k...@o...pl> wrote in message

> a co lubią?

http://www.youtube.com/watch?v=4mP6LUEfhTI&feature=r
elated

20. Data: 2010-10-09 07:45:40

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Cos bardziej zaawansowanego. Prawdziwy tygrys nie boi sie tworow
> skomplikowanych ;-)
acha i zamiast miodu żuje pszczoły?

kiwiko

Kiedy i jak mówić dziecku o śmierci mamy?
Kiedy umrę...
DO WAS !!!
Będziecie zmuszane do badań ginekologicznych.
Coś nowego dla obrońców rodziców Róży