Re: Dzień dobry

41. Data: 2003-11-16 21:09:29

Temat: Re: Dzień dobry
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: "Dirko" <d...@w...pl>

> Hejka. Ile udało Ci się schudnąć i w jakim czasie?
> Pozdrawiam tłusto Ja...cki
:)))
scisle do diety stosowalem sie okolo 2 tygodni
i w tym czasie zjechalem okolo 8 kg
pozniej przez pare tygodni jeszcze tylko 2 kg
ale zaczalem podjadac owoce
:(
a pozniej mialem juz ten swoj ruszt na ponderozie
i z powrotem szybko wrocilem do swojej "normalnej "wagi
:)
w tamtej diecie najbardziej braklo mi owocow
bo do niejedzenia chleba
pyr
i innych tego typu dalo sie przyzwyczaic
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

42. Data: 2003-11-16 21:38:18

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> wrote in message

> Podobno jest to kwasny winian potasu.

Jezeli winian, to rozumiem, dlaczego Janusz go uzywa.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

43. Data: 2003-11-16 23:03:23

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie wiesz co dobre
> ja lubie taki smalec
> ale musza w nim byc skwarki i cebulka
> :)
> do tego kiszony ogorek
> i bochen chleba na zakwasie
> :))
> z pozdrowieniami usmiechami
> _hehehe

Tak też konfiturce niezbędne dodatki.

Pozdrawia słodko boletus

44. Data: 2003-11-17 09:14:55

Temat: Re: Konfitury z płatków róż
Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nooo, o Tobie wiem, zastanawiałam się nad innymi degustatorami:-)

Chi chi, inni się o tym fakcie nie zdążyli dowiedzieć ;-)
A niżej podpisana była wtedy nieco młodsza i widok pełnego
(zapomnianego) słoiczka z różą nie był jej obojętny :)

> Raczej tylko cukier. Ile to tych tam...kcal?

Niżej podpisana była naonczas również nieco grubsza...

Pozdrawiam wstrzemięźliwie
Ewa

45. Data: 2003-11-17 09:22:11

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elfir" <e...@p...fm> wrote in message

> Użytkownik T.W. <t...@w...pl> w wiadomości do
grup
> dyskusyjnych napisał:bp8b2k$7h0$...@n...news.tpi.pl...

> A nie spirytus, ktorym nasaczano przykrycie?
> Jesli komus sie nie chce gotowac sloikow z konfiturami moze tez zakretke
> sloika polac spirytusem, podpalic i szybko zakrecic.

I wrzucić palący się specjał do kreciej nory? ;-)

Pozdrawiam, Basia.

P.S. Ostatnio czytałam jakieś wynurzenia ogrodnika zza oceanu, który
twierdził, że krety nie lubią rycyny. Można im pchać do nor fragmenty roślin
rącznika lub wlewać sam olej. Skuteczność - taka jak pozostałych cudownych
sposobów na pozbycie się kreta:-)

46. Data: 2003-11-17 10:42:11

Od: "Halina" <k...@n...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bo do niejedzenia chleba
> pyr
> i innych tego typu dalo sie przyzwyczaic

No wiecie co? Na pyry się obrażać? Toż to główne źródło witaminy C w naszej
narodowej diecie.
A przy tym są smaczne, no może nie tego roku

--
Pozdrawiam Halina
pisząc na priv usuń nospam.

47. Data: 2003-11-17 11:04:06

Od: "Halina" <k...@n...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
roślin
> rącznika lub wlewać sam olej. Skuteczność - taka jak pozostałych

Mój teść za czyjąś radą do nory kreta, czy nornicy /nie pamiętam, ale mogę
się dowiedzieć/ napchał śledzi i... poskutkowało, wyniosły się.
Sama sobie nie wierzę jak to czytam, ale tak było.

--
Pozdrawiam Halina
pisząc na priv usuń nospam.

48. Data: 2003-11-17 12:09:25

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Halina wrote:

> Mój teść za czyjąś radą do nory kreta, czy nornicy /nie pamiętam, ale mogę
> się dowiedzieć/ napchał śledzi i... poskutkowało, wyniosły się.
> Sama sobie nie wierzę jak to czytam, ale tak było.

U znajomych babcia postanowiła pozbyć się kreta z działki za pomocą świecy
dymnej.
Niestety nie doceniła przeciwnika. Jak włożyła tę święcę do nory, to
nagle na całych działkach zaczęło się dymić w kilkudziesięciu miejscach.
A ponieważ było to krótko po stanie wojennym to ludzi w pół godziny z
działek wymiotło. Została ona i krety.

Pozdrawiam
Bea

49. Data: 2003-11-17 12:22:25

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nagle na całych działkach zaczęło się dymić w kilkudziesięciu miejscach.
> A ponieważ było to krótko po stanie wojennym to ludzi w pół godziny z

Takie teksty są w tym roku na grupie zakazane.

Mamy ROK KRETA !!!

Pozdrawia boletus

50. Data: 2003-11-17 13:34:00

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bpa91o$l8i$5@absinth.dialog.net.pl Halina
<k...@n...pf.pl> napisał(a):

> No wiecie co? Na pyry się obrażać? Toż to główne źródło witaminy C w
> naszej narodowej diecie.

Hejka. Witamina C oraz najwyższej jakości białko lądują w kuble na
śmieci w postaci obierek. :-( Niestety.
Pozdrawiam rozrzutnie Ja...cki

Re: Dziękuję Wszystkim :)
mszyce?