Konflikt grypy krwi przy planowaniu dziecka

1. Data: 2001-08-26 00:57:27

Temat: Re: Konflikt grypy krwi przy planowaniu dziecka
Od: ula p. <u...@p...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

hetmano wrote:

> Witam szanownych grupowiczów.
> Otóż nurtuje mnie pewien problem, dotyczący konfliktów grupy krwi przy
> planowaniu dziecka.
> Chciałbym go wykluczyć w moim związku ponieważ wiele słyszałem o tym, że w
> niektórych przypadkach jest to główna przyczyna poronień, późniejszych
> konfliktów i powikłań.
> Oboje posiadamy tę samą grupę krwi czyli Arh+.
> Bardzo prosiłbym o pomoc w tej sprawie i z góry dziękuję.
> Pozdrawiam
> HETMANO

konflikt występuje gdy matka ma czynnik Rh- a ojciec Rh+
ula p.

2. Data: 2001-08-26 08:49:54

Od: Joanna Nowak <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"ula p." wrote:

> konflikt występuje gdy matka ma czynnik Rh- a ojciec Rh+
> pozdrawiam

Albo konflikt grop glownyh, ale Wy macie ta sama grupe krwi wiec tez
odpada.
JN
Krakow

3. Data: 2001-08-26 09:10:25

Od: "Magdalena Busk" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> konflikt występuje gdy matka ma czynnik Rh- a ojciec Rh+
> pozdrawiam

ORAZ jesli matka wytworzy przeciwciala.
mb

4. Data: 2001-08-26 09:46:37

Temat: Odp: Konflikt grypy krwi przy planowaniu dziecka
Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

hetmano napisał

: Oboje posiadamy tę samą grupę krwi czyli Arh+.

W 100% żaden konflikt serologiczny Wam nie grozi.
Maja

5. Data: 2001-08-26 10:47:51

Od: "margaretka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"hetmano" <h...@k...sky.pl> wrote in message
> [...]
> konfliktów i powikłań.
> Oboje posiadamy tę samą grupę krwi czyli Arh+.
> Bardzo prosiłbym o pomoc w tej sprawie i z góry dziękuję.

Bądź spokojny, w waszym przypadku nie ma mowy o konflikcie.
Pozdrawiam m a r g a r e t k a

7. Data: 2001-08-27 06:35:10

Od: "hetmano" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdeczne Dzięki!!
Użytkownik margaretka <b...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9mak4q$t7b$...@n...tpi.pl...

> "hetmano" <h...@k...sky.pl> wrote in message
>

> Bądź spokojny, w waszym przypadku nie ma mowy o konflikcie.
> Pozdrawiam m a r g a r e t k a

Tegretol
Zapalenie spojówek-pomocy!
problem z depresja