Koniec wystepow niejakiego dradama w usenecie medycznym

1. Data: 2003-05-08 19:12:12

Temat: Koniec wystepow niejakiego dradama w usenecie medycznym
Od: "Poradzisz Fan Club" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dradam nie dostaje za niewinnosc. Moze sobie spokojnie siedziec w Albercie,
liczyc szyby naftowe i inne brednie. Natomiast nie ma zgody na kreowanie sie
na zbawce medycyny polskiej i swiatowej i proroka. Mentalnosc ubeka
pozostala mu do dnia dzisiejszego, o czym iles osob sie przekonalo. I tak
dradam pozostaje poza liczacymi sie listami lekarskimi, teraz wytropiony
zostal jako zbawca usenetu. Jesli siedzi cicho, nic zlego mu sie nie dzieje
i nikt poczynaniami tej kreatury zajmowal sie nie bedzie. Jesli znow gdzies
sie pojawi i zacznie macic ludziom w glowach, musi miec swiadomosc, ze
pojawia sie tez ludzie, ktorzy maja przykrosc go znac. Bo internet,
szczegolnie medyczny, jest naprawde maly... :-)) A dradam moze sobie
analizowac naglowki i dochodzic do smutnego przekonania, ze nie ma zartow...

2. Data: 2003-05-09 12:12:56

Od: x...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Klub milosnikow mego imienia napisal tak :

> [...]
> szczegolnie medyczny, jest naprawde maly... :-)) A dradam moze sobie
> analizowac naglowki i dochodzic do smutnego przekonania, ze nie ma zartow...

Czytam i wlasnym oczom nie wierze. Zeby tyle lat w Polsce byla demokracja i
jeszcze nie wszyscy przyjeli do wiadomosci, iz podstawa demokracji jest "free
speech".

Mozna sie z kims nie zgadzac, mozna kogos doszczetnie i gleboko nienawidzic,
ale ten ktos ma ciagle prawo do gloszenia swoich pogladaow, w sposob ktory jest
spolecznie akceptowalny.

I jest ta swoboda wypowiedzi podstawa demokracji. Trudno i darmo... Bo nikt,
zwlaszcza w demokracji (jezeli chcemy aby byla ona w Polsce i na Internecie, w
ogole) nie moze jej ograniczac.

Jedynie odbiorca informacji moze zadecydowac co z nia chce zrobic. Uwierzyc,
nie zgodzic sie s przekazem, dac znac autorowi co o nim sadzi i co sadzi o jego
pogladach , dac znac innym odbiorcom, ze sie z nia nie zgadza i tak dalej.

Przypisywanie sobie przez kogokowiek personalnie lub przez jakakolwiek grupe
praw do "cenzurowania" wiadomosci jest, jak mi sie wydaje , zaprzeczeniem tej
wolnosci, ktora przyniosla "denokracja " do Polski.

Proba ograniczenia wolnosci wypowiedzi poprzez uzycie wuglaryzmow, prob
zastraszen - ma to do siebie, ze kazdy racjonalnie myslacy czlowiek bedzie sie
zastanawial czytajac takie wypowiedzi : > a coz za interes ma ten czlowiek, ze
za wszelka cene chce wylaczyc z dykusji kogos innego ?"< Moze sie okazac, ze ma
= i to czesto bardzo przyziemny.

A tak miedzy nami mowiac, jestem wdzieczny za zrobienie zadymy wobec mojej
osoby. Jestem bowiem w trakcie negocjacji z potencjalnymi wydawcami mych
pamietnikow i taka dyskusja zdecydowanie podbija mi mozliwosci otrzymania
lepszej ceny.

Bedzie to niezly kawalek informacji i ogromna liczba ciekawostek . Mam
nadzieje, ze bedzie sie niezle sprzedawac i do zakupu jej serdecznie zapraszam.

Pozdrawiam

serdecznie

PS. Co do reszty bzdur wymienionych w poprzednich postach, w czesci znajdziecie
panstwo wyjasnienia i zrodlowe informacje (wsparte dokumentami) na lamach mej
ksiazki. Do zapoznania sie nia serdecznie zapraszam. Na razie nie bede sobie
psul businessu ujawniajac zbyt wielu smaczkow. Na przyklad jak to sie stalo
ze w czasopismie partyjnego betonu ukazal sie artykul , w ktorym autor
argumenmtowal , iz naleza sie lekarzom, do tego aby prawidlowo spolecznie
funkcjonowali, znaczne podwyzki, oficjalne, wynagrodzenia ( przy rownoczesnym
ograniczeniu zarobkow "na lewo" ). Nie chce mowic jaka mial rozmowe redaktor
naczelny, wezwany na dywanik i nie chce ujawnic zbyt wczesnie - co z tego
wyniklo !

3. Data: 2003-05-09 12:21:19

Od: "Poradzisz Fan Club" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bo nikt,
> zwlaszcza w demokracji (jezeli chcemy aby byla ona w Polsce i na
Internecie, w
> ogole) nie moze jej ograniczac.

Infamis, ktorym dradam zostal swego czasu w udokumentowany sposob ogloszony,
nie korzysta z praw. Na tym polega los infamisa.

4. Data: 2003-05-09 13:14:37

Od: Robert Pyzel <r...@g...BezSpamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:b9g6fv$f8h$1@inews.gazeta.pl tako rzecze Poradzisz Fan Club

> Infamis, ktorym dradam zostal swego czasu w udokumentowany sposob
> ogloszony, nie korzysta z praw. Na tym polega los infamisa.

A może pójdzcie z tym chrzanieniem na priva, bo mi się plonkownica
niecierpliwi.

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

5. Data: 2003-05-09 20:05:13

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 9 May 2003, Robert Pyzel wrote:

> "Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
> Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

z tym sie zgadzam, chociaz sam trenowalem szermierke
a syna poslalem na AIKIDO - moze corke warto byloby
wlasnie na Tai Chi - no ale ona ma dopiero 3.5 roku

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

6. Data: 2003-05-11 10:14:07

Od: Robert Pyzel <r...@g...BezSpamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:Pine.GSO.4.50.0305092203350.7613-100000@dorota.
am.torun.pl tako
rzecze Piotr Kasztelowicz

> z tym sie zgadzam, chociaz sam trenowalem szermierke
> a syna poslalem na AIKIDO - moze corke warto byloby
> wlasnie na Tai Chi - no ale ona ma dopiero 3.5 roku

IMHO dziecko się znudzi na tai chi, jak moje podrosną i będą chciały to
pewnie im judo zaproponuję. Lepszy tekst o tai chi ma w sigu znajomy
"W karate wykorzystujesz własną siłę,
w judo wykorzystujesz siłę przeciwnika,
a w tai chi nawet Cię tam nie ma "
P.S. Kiedyś zwolennicy stylu Chen (bo ta sygnuturka do Yang bardziej
pasuje, i też nie do końca) usiłowali mnie oświecić, że jest dynamiczne
tai chi i powinienem poprawić siga :-)

--
Matwieicz kupował zachodnie piwo w puszkach, przelewał do krajowych
butelek i dopiero wtedy pił. W ten sposób poniżał Zachód.

Czy mozna....
Wynik EEG
jak ocalić gardło i głos?
Lamblie - test immunoenzymatyczny (pytanie)
Dziwne objawy