Lamblie - test immunoenzymatyczny (pytanie)

1. Data: 2003-05-08 15:19:24

Temat: Lamblie - test immunoenzymatyczny (pytanie)
Od: "Majka" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczów

Czy negatywny wynik testu immunoenzymatycznego na lamblie wyklucza to
podejrzenie? Nie wiem dokładnie na czym ten test polega i jak jest
dokładny - dodam tylko że badanym materiałem był tylko kał (mimo iż na necie
znalazłam informacje że test immunoenzymatyczny polega na oznaczeniu
specyficznych przeciwciał w surowicy krwi).

Nie jestem zawodowo związana z medycyną - w zasadzie chodzi mi tylko o
odpowiedź na pytanie czy dalej powinnam drążyć temat lamblii (może powtórzyć
badanie?) czy szukać innej przyczyny moich dolegliwości...

Pozdrawiam
Majka

2. Data: 2003-05-09 08:33:27

Temat: Odp: Lamblie - test immunoenzymatyczny (pytanie)
Od: "gab----a" <z...@n...tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Majka <m...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b9dsiu$5mm$...@a...news.tpi.pl...
> Witam grupowiczów
>
> Czy negatywny wynik testu immunoenzymatycznego na lamblie wyklucza to
> podejrzenie? >

Jest to dokładny test. Jeśli wynik ujemny to oznacza spokoj z lamblią
Czasami dla pewności pacjenci potwierdzają badanie wykonaniem po jakimś
czasie, bo mają zastrzeżenia do laboratorium. Szukaj innych przyczyn
dolegliwości. Zdrówka. Gaba

Dziwne objawy
Pytanie o ksiazke
badanie dna oka