Dziwne objawy

1. Data: 2003-05-08 15:19:23

Temat: Dziwne objawy
Od: "Pawel" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od 2 mam zawroty glowy i goraczke bylem u lekarza ktory stwierdzil ze to
przeziebienie infekcyjne i dostalem antybiotyk (duomox), teraz juz nie mam
goraczki ale mam pieczenie przy oddawaniu moczu oraz swedzenie żołądzia,
oraz to dziwe zawroty glowy. Czy te objawy moga byc skutkiem antybiotyku?
czy lepiej wybrac sie do innego lekarza? Jezeli to moze byc istotne to 2
miesiace temu mialem wycinany wyrostek.

prosze o pomoc

Pawel

2. Data: 2003-05-08 19:20:48

Temat: Re: Dziwne objawy
Od: "GazGaz" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pawel" <f...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czy lepiej wybrac sie do innego lekarza? Jezeli to moze byc istotne to 2

Zawroty głowy, raczej nie po antybiotyku, skoro miałeś je wcześniej.
Przyczyn zawrotów głowy może byc całe mnóstwo - m. in. zaburzenia błędnika
(ucho), ale też zaburzenia ukrwienia mózgu - może masz zmiany w kręgosłupie
szyjnym (np. tzw. niestabilność tego odcinka). Nie da się tego rozstrzygnąć
na odległość, ale nie należy bagatelizować. Wskazana chyba wizyta u
neurologa. Pieczenie przy oddawaniu moczu i świąd może być wynikiem
infekcji, trzeba brać pod uwagę grzybicze zakażenie, szczególnie po
antybiotykach - jako pierwszy krok może badanie moczu. Dobry lekarz
pierwszego kontaktu mógłby pomóc - może od niego w ogóle zacząć.
patolog KriKri

3. Data: 2003-05-09 15:25:09

Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy lepiej wybrac sie do innego lekarza? Jezeli to moze byc istotne to 2

Może być kandydoza lub zwykłe zakażenie ukl.moczowego. Kierunek: lekarz.
pozdr

Pytanie o ksiazke
badanie dna oka
kaszel