kaszel

1. Data: 2003-05-08 14:35:24

Temat: kaszel
Od: "Monika Puchalska" <M...@i...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio mialam infekcje pluc i bralam antybiotym Duomox 1000 przez tydzien
po tygodniu kaszel nie ustal ale lekarz stwierdzil ze ten kaszel jest
nieszkodliwy i ze sam przejdzie i zeby sie nie martwic ...to bylo 4 dni
temu... a kaszel dalej trwa . Czy mam rzeczywiscie sie nie martwic????

Monika

2. Data: 2003-05-08 19:12:41

Temat: Re: kaszel
Od: "GazGaz" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Puchalska" <M...@i...edu.pl> napisał w
wiadomości news:b9dpvi$74i$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...
> [...]
> nieszkodliwy i ze sam przejdzie i zeby sie nie martwic ...to bylo 4 dni
> temu... a kaszel dalej trwa . Czy mam rzeczywiscie sie nie martwic????

Jakiego typu to była infekcja? Jeśli zpalenie płuc, to Dumox przez tydzień,
może być za mało. Poza tym, istotne jaki rodzaj zapalenia płuc. Kiedy miałaś
ostatnie zdjęcie rtg płuc - może wskazane? Z drugiej strony, po infekcjach
dróg oddechowych może czasem sie utrzymywać kaszel - w końcu układ oddechowy
musi się oczyścić, z tego co w nim powstało przy zapaleniu. Niemniej jednak
nasilenie kaszlu powinno się zmniejszać.
patolog KriKri

współpraca
Testy owulacyjne
zapytanie