Re: Koniec ewolucji.

Data: 2013-04-14 15:50:55
Temat: Re: Koniec ewolucji.
Od: LeoTar <z...@g...pl>

W dniu 2013-04-14 14:42, Ikselka pisze:

> Nie widze postów Leo, ale tu mu odpowiem - jak chce naprawdę wiedzieć,
> gdzie się naprawde poniża ludzi, to niech sobie poczyta o prywatnych
> więzieniach w... USA.

A ja czytam Twoje posty mimo tego, że czuję Twoja niechęć do mnie. Ale
tak to już jest gdy ujawnia się manipulanta. Kiedy do głosu dochodzą
nieuświadomione emocje. No i ta konieczność rezygnacji z dominacji czyli
utrata kontroli nade mną. :)

A wracając do Twojego zdania... No cóż. Żeby ujawnić nieświadome trzeba
naciskać aż w pewnym momencie pęknie balon nieświadomego i ujawni
mechanizm dokonywania przemocy przez Kobietę. Przemocy, którą Kobieta
musiała stosować aby przetrwać wraz z potomkiem przy boku nieświadomego
i nieodpowiedzialnego Mężczyzny.

Spójrz na Polskę - totalna nieodpowiedzialność rządzących skutkuje tym,
że ludzie sami muszą zadbać o własne bezpieczeństwo, muszą uwierzyć we
własne siły by przetrwać. Tak, jak musiała przetrwać Ewa z dzieckiem by
gatunek przetrwał. Teraz jednak w obliczu totalnej nieodpowiedzialności
naszych władców Polacy muszą sięgnąć do ich podświadomości by wyjaśnić
DLACZEGO do tej pory byli nieodpowiedzialni za siebie samych. Polska to
kolejne poletko doświadczalne w skali mikro. To poszukujący Człowiek,
który chce byc dobrym, chce się uwolnić od przemocy. Bo Człowiek, tak
Kobieta jak i Mężczyzna są dobrzy.

Władek Tarnawski
LeoTar