Re: Koniec klakierstwa w PE.

Subject: Re: Koniec klakierstwa w PE.
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<59c55f7f$0$5149$65785112@news.neostrada.pl>
<59c57020$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
<59c58073$0$5158$65785112@news.neostrada.pl>
<59c6499e$0$15202$65785112@news.neostrada.pl>
<59c6a453$0$5143$65785112@news.neostrada.pl>
<59c75705$0$5152$65785112@news.neostrada.pl>
<59c79cc4$0$648$65785112@news.neostrada.pl>
<59c7c08e$0$15208$65785112@news.neostrada.pl>
<59c7c39d$0$647$65785112@news.neostrada.pl>
From: Kviat
Date: Sun, 24 Sep 2017 17:47:02 +0200

W dniu 2017-09-24 o 16:39, XL pisze:
> [...]
ierdza-

> Skoro już się pogodziłeś z prawdą o Niemcach,

Bredzisz.
Różnica między mną a tobą polega na tym, że ja zdaję sobie sprawę, że
niektórzy Niemcy pierdzą. Tak jak Polacy :)

> to i ja ci przyznam rację -
> tak, 100 procent Polaków się nie myje.

I po co znowu pokazujesz, że nie potrafisz czytać ze zrozumieniem?
Czytaj drukowanymi: niektórzy.

> Trudno się wciąż myć. Kiedyś trzeba tez robić inne rzeczy.

No nie masz czym się chwalić...

> Wydm niech pilnuje ten, komu za to płacą.

Czyli co? Obronę terytorialnych na wydmach postawić?
A nie prościej wprowadzić w szkole lekcje kultury i trochę więcej
edukacji na temat środowiska zamiast religii?

> Więc byle nie szczali przy stole,
> to OK.

OK... czyli szczanie na wydmach jest OK.
Polskie szczanie na wydmach jest lepsze od niemieckiego pierdzenia przy
stole.
LOL :)

> Ja po wydmach nie chodzę ani ich nie pilnuję - ale stołów parę mam,
> w ciągłym użyciu.

Czyli niech szczają na wydmach, byle nie w twoim zadupiu pod twoją stodołą?
Patriotka... ja pierdolę. Przecież to polskie wydmy są :>

> Tradycyjne jajco.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr