Re: Koniec klakierstwa w PE.

Data: 2017-10-08 11:35:58
Temat: Re: Koniec klakierstwa w PE.
Od: Kviat

W dniu 2017-10-07 o 17:42, XL pisze:

> M.in. fińskie gazety pisały.

LOL :)
Szkoda, że nie eskimoskie. Albo zulu-gulskie :)

Dopóki nie podasz konkretów, to sobie możesz te wymysły wyssane z
brudnego palucha w buty wsadzić.

> No bo przecież nie ówczesne polskie ani
> radzieckie, noskont :->
> No i NIEKTÓRZY słuchali Radia Svoboda i Wolna Europa.

I co z tego, że słuchali? Jaki to ma związek? Argument równie mocny, jak
ten, że niektórzy jeździli na rowerze, albo że niektórzy noszą czapeczki
zrobione z amelinium i wierzą w chemtrailse :)

> I NIEKTÓRYM opowiadali.

Niektórzy opowiadali, że na Placu Czerwonym rozdają rowery.
Czego to ludzie nie opowiadają...!

> Widać kviatkom nie. To skąd dziś byle Kviatek ma cokolwiek wiedzieć.

Ty i twoje brednie nie jesteście wiarygodnym źródłem informacji :):)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr