Re: Koniec klakierstwa w PE.

Subject: Re: Koniec klakierstwa w PE.
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Kviat
Date: Tue, 3 Oct 2017 13:40:48 +0200

W dniu 2017-10-03 o 09:58, XL pisze:

> ... nominowali przydupasy Szwedzi Hitlera, Stalina, Mussoliniego:
> http://dzisiajsiedowiedzialem.blogspot.com/2011/10/h
itler-i-stalin-byli-nominowani-do.html?m=1

Nie dość, że pieprzysz bzdury (gdzieś dzwoni, ale jak zwykle nie wiesz
gdzie), to jeszcze nie zdajesz sobie sprawy, że w każdej epoce można
trafić na debili. Ty wiesz ilu ludzi chciałoby dać Nobla Putinowi? Albo
Kaczyńskiemu? Sekciarze pislamscy nie znają granic przyzwoitości, takich
przygłupów nigdy nie brakowało.

> Jawohl!

Jesteś niedorozwinięta...
https://pl.wikipedia.org/wiki/Laureaci_Pokojowej_Nag
rody_Nobla

"Kandydatura Hitlera została wysunięta w 1939 roku przez członka
Stortingu, Erika Gottfrida Christiana Brandta, zadeklarowanego
antyfaszystę. Nominację tę tłumaczył on jako ironiczną krytykę ówczesnej
debaty politycznej w Szwecji. Była to jego odpowiedź na nominację
Neville'a Chamberlaina zgłoszoną przez grupę parlamentarzystów, do
której to nominacji Brandt odnosił się sceptycznie[6]. W związku z tym,
że krytyka przez nominację Hitlera nie została zrozumiana, w liście
datowanym na 1 lutego 1939 Brandt wycofał tę nominację."

Mało tego.... Żeby tyle lat po wojnie, współcześnie, znając fakty
historyczne i nazywając się Polakiem (Polką... patriotką LOL), powoływać
się na wypowiedzi typa, który nazywa Adolfa Hitlera ,,wielkim niemieckim
mężem stanu" i który proponuje Nobala dla Hessa, i pisać, że ma rację...
to trzeba być wyjątkowo obrzydliwą świnią, nieukiem i prostakiem.

> PS. A Stalinowi nawet PRZYZNANO ową nagrodę - tylko nie odebrał.

Nigdy nie zrozumiem, jak tacy pierdolnięci ludzie jak ty nauczyli się
czytać i pisać.
Skąd ty takie bzdury wyciągasz?

> Czyżby
> miał na tyle przyzwoitości? He he.
> W każdym razie trudno dziś cokolwiek o tym gdziekolwiek znaleźć

No i się wyjaśniło... :):)
A prawdę o płaskiej Ziemi i o chemtrailsach ukrywa Światowy Spisek,
dlatego tak trudno znaleźć dowody.

LOL

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr