Re: Koniec sporu o wiersze Izy

1. Data: 2009-12-05 14:45:54

Temat: Re: Koniec sporu o wiersze Izy
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sender" <m...@k...pl>
news:hfdr63$l1n$1@inews.gazeta.pl...

> Witam.

> Z uwagi na tematykę wierszy powiedziałem, że córka znajomej
> pisze takie rzeczy
> [...]
> Pozdrawiam.
> Marek Sender

Witam!
Budujesz swój świat na kłamstwie...
pozdrawiam,
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

2. Data: 2009-12-05 14:56:00

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" napisał:

> Budujesz swój świat na kłamstwie...

Skąd wiesz, może to prawda? Jakieś zadawnione urazy, niespełnione
uczucia? :D
A swoją drogą, śmieszy mnie gość - ani tytułów ani nazwisk tych swoich
aŁtorytetów nie podaje - pewnie to coś jak cud w Sokółce albo tiomersal w
szczepionkach.

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

3. Data: 2009-12-05 15:10:16

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja>

> Skąd wiesz, może to prawda? Jakieś zadawnione urazy, niespełnione
> uczucia? :D

Wstydził się przyznać, że to znajoma, a nie córka znajomej pisze
te wiersze dla niego w wątku o wymownym tytule:
"Sanderowi, mojej jedynej usentowej miłości, mojemu
niedościgłemu marzeniu, mojej wiecznej tęsknocie..."
Ciekawe jest to, że Iza pisze do Sandera, a Marek przecież
nie jest Sander tylko Sender. :-)

hehe
Nadęte balony już tak mają. ;D
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

4. Data: 2009-12-05 15:16:05

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sender" <m...@k...pl>

> Tołdi, ty durniu!
> Księciunio podaje jedyne możliwe uzasadnienia logiczne faktów,
> które czasem są tego pozbawione, ty idioto.
> Niektórzy ludzie muszą mieć logiczny powód, żeby zwrócić na coś uwagę, a
> nie tylko wrodzoną głupotę i podłość, jak ty.
> MS

To dlaczego Drogi Księciuniu nie powiedziałeś wprost, że to
znajoma z Internetu? Po co kłamać, że to córka znajomej???
Nie znasz tej pani, która jest matką Izy, a nawet gdybyś znał to
nie przystoi mówić o nieobecnych, tak jak jakaś plotkara za plecami.
Nie uczyli Cię tego na studiach? :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

5. Data: 2009-12-05 15:36:55

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sender" napisał:

> Bądź tak kochana i spierdalaj, ok? :-)

Chciaubyś.

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

6. Data: 2009-12-05 15:53:30

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sender" <m...@k...pl>

> Tołdi, ty durniu.
> Zależało mi na wiarygodnej opinii, więc przedstawiłem ją w możliwie
> wiarygodnych okolicznościach.
> W ten sposób opinia skoncentrowała się na przedmiocie, a nie na jego tle,
> które było w tym przypadku nieistotne.
> Nawet nie wiesz o co pytasz głupi i podły trollu.
> MS

A więc przyznajesz Księciuniu, że skłamałeś.
Co za różnica czy to pisze znajoma czy córka znajomej?
Przecież na takim oszustwie nic nie zyskujesz.
Kłamiesz z przyzwyczajenia? :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)