Re: Koniec sporu o wiersze Izy

1. Data: 2009-12-05 14:58:08

Temat: Re: Koniec sporu o wiersze Izy
Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sender" <m...@k...pl> napisał w wiadomości
news:hfdr63$l1n$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
>
> Moi kochani, z pewnością wolelibyście być odbierani jako osoby
> *inteligentne, tolerancyjne i wrażliwe*, zamiast jako osoby o niezbyt
> atrakcyjnych walorach umysłu i osobowości, zatem radziłbym serdecznie
> ewentualnie jeszcze raz przyjrzeć się przedmiotowi sporu
> i *konstruktywnie zweryfikować swoją negatywną opinię*,
> a także swoje prawdopodobnie niezbyt prawidłowe pobudki,
> którymi się ktoś kierował przy jej wydawaniu.
> A jeśli ktoś *czuje się lub jest* naprawdę niekompetentny do takiej
> weryfikacji to proponowałbym w przyszłości *zrezygnować z dyskusji* tego

Paulinka, jakby miała za grosz wstydu i ambicji to pulblicznie przeprosiłaby
Izę...

2. Data: 2009-12-05 15:03:05

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdulińska" napisał:

> Paulinka, jakby miała za grosz wstydu i ambicji to

Za grosz to można czegoś _nie mieć_, a nie _mieć_.

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

3. Data: 2009-12-05 15:10:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 5 Dec 2009 15:58:08 +0100, Magdulińska napisał(a):

> Użytkownik "Sender" <m...@k...pl> napisał w wiadomości

> Paulinka, jakby miała za grosz wstydu i ambicji to pulblicznie przeprosiłaby
> Izę...

Iza raczej nie przejmie się krytyką, o ile ją (Izę) wyczuwam. Krytykowac
może każdy i ma do tego prawo. Sztuka wiedzieć, która krytyką się
przejmowac. Tu nie mam obaw.

Bardziej boję się o Sendera, któremu krzywdę na umyśle zrobiłyśmy tą masą
postów od 1 w nocy ;-)
--

Ikselka.

4. Data: 2009-12-05 15:36:56

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Za grosz to można czegoś _nie mieć_, a nie _mieć_.
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

czepiasz się Babo...

5. Data: 2009-12-05 15:38:31

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdulińska pisze:
> Użytkownik "Sender" <m...@k...pl> napisał w wiadomości

> Paulinka, jakby miała za grosz wstydu i ambicji to pulblicznie przeprosiłaby
> Izę...

Przepraszam Izę za to, IMO że pisze cienkie wiersze.
Ciebie chciałabym serdecznie przeprosić za to, że jak czytam Twoje posty
czuję się zażenowana ich intelektualnym poziomem.

--

Paulinka

6. Data: 2009-12-05 15:47:09

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl>

> Przepraszam Izę za to, IMO że pisze cienkie wiersze.
> Ciebie chciałabym serdecznie przeprosić za to, że jak czytam Twoje posty
> czuję się zażenowana ich intelektualnym poziomem.
> -- Paulinka

A ja przepraszam wszystkich za to, że muszę iść do piwnicy
po 12-to letnie wino własnej produkcji z własnych winogron
działkowych.
przepraszam... :(
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

7. Data: 2009-12-05 15:49:09

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sender" napisał:

> Tosz jak nie napiszesz krowie jak na rowie,
> to bydle nie zrozumie i będzie wierzgać i zostawiać wszędzie swoje
> placki. Normalnie zasra cały wątek, taka jest natura głupiej krowy.

Iiiihaaaaaaa!

--
Pozdrawiam - Aicha (majtając ogonem)

8. Data: 2009-12-05 15:52:48

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:
> [...]
>
> A ja przepraszam wszystkich za to, że muszę iść do piwnicy
> po 12-to letnie wino własnej produkcji z własnych winogron

Jakaś szczególna okazja? :)

9. Data: 2009-12-05 15:54:01

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Gru, 16:49, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:
> Iiiihaaaaaaa!
> Pozdrawiam - Aicha (majtając ogonem)

Eee noo, mnie uczyli, ze krowka robi muuu.

?

10. Data: 2009-12-05 15:57:46

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" napisał:

> Eee noo, mnie uczyli, ze krowka robi muuu.

"...żadne krzyki i płacze nas nie przekonają, że białe jest białe, a
czarne jest czarne." znaczy... ten.... Nie będzie mi byle kto wmawiał, że
jestem tym kim nie jestem.

--
Pozdrawiam - Aicha (patatajpatataj)

Re: Koniec sporu o wiersze Izy