Re: Zapach faceta

1. Data: 2009-12-01 00:14:51

Temat: Re: Zapach faceta
Od: "Fragile" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sender" <m...@k...pl> napisał w wiadomości
news:hevs1i$ntg$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> Wobec tego chciałbym zapytać o waszą ulubioną wodę toaletową/kolońska
> stosowaną przez waszego TŻ-cia, partnera lub kolegę.
> Nie musi być obecnie stosowana, ale wasza ulubiona.
> Przy okazji byłbym bardzo ciekaw, jak same pachniecie, jakim zapachem.
> Ciekawe czy przypadlibyśmy sobie wzajemnie do zapachowego gustu ;-)

Ulubione przeze mnie meskie wody toaletowe na ciele mojego MM :):
Ermenegildo Zegna - Zegna
Ermenegildo Zegna - Zegna Extreme,
Chanel Platinum Egoiste,
Chanel Allure Homme Sport,
Calvin Klein Euphoria,
Calvin Klein Eternity,
Lacoste Essential (chyba, nie jestem na 100% pewna, czy Essential)
Hugo Boss Hugo Element,
YSL L'Homme

Zapachy damskie... Hmm, poniewaz jestem niezwykle wrazliwa na zapachy,
moj wybor jest bardzo uzalezniony od mojego samopoczucia, sytuacji oraz
pogody/pory roku oraz pory dnia; sa to m.in:
Ferre Rose,
Vera Wang Truly Pink,
Vera Wang Bouquet,
L'eau de Sonia Rykiel (niebieska, w sklepach juz niedostepna)
Dior Addict 2,
Issey Miyake L'eau D'issey Un Goutte de Nuage - moj ulubiony
zapach minionego lata, ale z edycji limitowanej, wiec chyba juz nie
bedzie dostepny w perfumeriach, a pozostale zapachy Issey mi nie
do konca odpowiadaja :(
Masaki Matsushima Masaki/Masaki,
Calvin Klein Eternity Moment
Cacharel Noa Perle

;)

Generalnie oboje z MM preferujemy zapachy lekkie, swieze,
owocowo-roslinne (w przypadku damskich kwiatowe jak
najbardziej).
Nie lubimy natomiast zapachow ciezkich, duszacych, zbyt orientalnych
czy tez zbyt slodkich (aczkowliek czasami nutka slodyczy czy orientu
jest tym pozadanym dopelnieniem i sprawia, ze zapach staje sie wyjatkowy :)

Pozdrawiam,
F.

2. Data: 2009-12-01 07:27:08

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile pisze:
> [...]
> zapach minionego lata, ale z edycji limitowanej, wiec chyba juz nie
> bedzie dostepny w perfumeriach, a pozostale zapachy Issey mi nie

Widzę w Twoim "profilu zapachowym", że lubisz nuty, które i mnie są
niedalekie, choć wolę bardziej podkręcone w końcówce, powąchaj jeszcze
Lalique Encre Noire.
--
B.

3. Data: 2009-12-01 19:09:17

Od: "Fragile" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bbjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości

> Widzę w Twoim "profilu zapachowym", że lubisz nuty, które i mnie są
> niedalekie, choć wolę bardziej podkręcone w końcówce, powąchaj jeszcze
> Lalique Encre Noire.

Dzieki :) Jak tylko bede mogla wyjsc z domu wybiore sie do Douglasa.
A mozesz przyblizyc mi ten zapach? Do ktorego jest podobny (jesli w
ogole, bo rozumiem, ze jest niepowtarzalny :)?

Pozdrawiam,
F.

4. Data: 2009-12-02 07:22:52

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile pisze:

> Dzieki :) Jak tylko bede mogla wyjsc z domu wybiore sie do Douglasa.
> A mozesz przyblizyc mi ten zapach? Do ktorego jest podobny (jesli w
> ogole, bo rozumiem, ze jest niepowtarzalny :)?

Nie przypomina mi żadnego innego, wszystkie znane wydają się w
porównaniu płaskie i banalne. Nie wiem, czy to kwestia samej kompozycji,
czy współgry z konkretną skórą. Są w Internecie mniej lub bardziej
"poetyckie" opisy. Na pewno jest wyczuwalna w nim nuta dymu z ogniska,
drewna, inne trudno mi rozłożyć na składniki zapachowe. Jest to zapach
całkowicie bezpretensjonalny, nienachalny, lecz ciepły, serdeczny,o ile
tak można określić,zapadający w pamięć zmysłową, kojarzący się z
dalekimi przestrzeniami i swobodą. Nie wiem, czy w perfumerii będzie
dostępny, w moich okolicach ciężko go kupić, dlatego kupujemy przez
Internet. Jeśli nie wychodzisz z domu (życzę zdrowia!), a chcesz
powąchać, podaj adres (tędy: gg 3911531), psiknę na chusteczkę, opakuję
w szczelną folię i wyślę w kopercie, może nie wywietrzeje.
--
B.

5. Data: 2009-12-02 10:48:55

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Bbjk pisze:

> Nie przypomina mi żadnego innego, wszystkie znane wydają się w
> porównaniu płaskie i banalne.

Poczułam się tak zachęcona tym opisem, że chyba wykorzystam okazję, że
mój mąż właśnie leci do Niemiec i poproszę w ciemno o taki Mikołajowy
prezent. Może uda mu się gdzieś kupić.

Ewa

6. Data: 2009-12-02 10:51:16

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Poczułam się tak zachęcona tym opisem, że chyba wykorzystam okazję, że
> mój mąż właśnie leci do Niemiec i poproszę w ciemno o taki Mikołajowy
> prezent. Może uda mu się gdzieś kupić.

Wysłać Ci "próbeczkę"? Jeśli, to na gg daj namiar.
--
B.

7. Data: 2009-12-02 11:17:37

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Bbjk pisze:

> Wysłać Ci "próbeczkę"? Jeśli, to na gg daj namiar.

Dziękuję, ale mąż leci już dzisiaj, więc i tak próbka nie zdąży dojść.
Zaryzykuję, a co mi tam!

Ewa

8. Data: 2009-12-02 11:21:23

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:
> Dziękuję, ale mąż leci już dzisiaj, więc i tak próbka nie zdąży dojść.
> Zaryzykuję, a co mi tam!

Ciekawa jestem Waszej opinii.

--
B. też na walizkach :)

9. Data: 2009-12-02 12:32:50

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Bbjk pisze:

> Ciekawa jestem Waszej opinii.

A, jeszcze małe pytanie - rozumiem, że jest wersja damska tego zapachu?
Bo google wyrzucają mi pod tą nazwą tylko wersję męską.

Ewa

10. Data: 2009-12-02 12:51:06

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> A, jeszcze małe pytanie - rozumiem, że jest wersja damska tego zapachu?
> Bo google wyrzucają mi pod tą nazwą tylko wersję męską.

Lalique Encre Noire to jest męski zapach i właśnie on mi się bardzo
podoba. Od września 2009 pojawiła się już damska wersja, Lalique Encre
Noire Pour Elle, ale jeszcze jej "w realu" nie widziałam, mam zamiar
gdzieś po drodze poszukać i wywąchać.
http://www.perfumy-vip.pl/produkt/6078
--
B.