Re: Zapach faceta

1. Data: 2009-11-30 13:49:44

Temat: Re: Zapach faceta
Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sender napisał:
> [...]
> TŻ-cia lub innego partnera płci męskiej, choć powiem szczerze, podają na
> poparcie tej tezy niezbyt wiarygodne informacje.
> Ale ok, przyjmijmy, że tam ktoś jest i ten ktoś dokonuje czasem higieny,
> ponieważ zdania na ten temat również były już podzielone.
> Wobec tego chciałbym zapytać o waszą ulubioną wodę toaletową/kolońska
> stosowaną przez waszego TŻ-cia, partnera lub kolegę.
> Nie musi być obecnie stosowana, ale wasza ulubiona.
> Przy okazji byłbym bardzo ciekaw, jak same pachniecie, jakim zapachem.
> Ciekawe czy przypadlibyśmy sobie wzajemnie do zapachowego gustu ;-)

myslalem, ze ty na serio a to o perfumy chodzi :)

--
bla

2. Data: 2009-11-30 14:09:21

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Lis, 14:49, gazebo <g...@c...net> wrote:

> myslalem, ze ty na serio a to o perfumy chodzi :)

Ale to powazny, psychologiczny temat:
Powiedz mi jak pachniesz, a powiem Ci kim jestes :-)

Stalker, jak moze zauwazyles zostal juz w tym watku stworzony portret
psychologiczny pan uzywajacych Chanel No 5 :-)

3. Data: 2009-11-30 14:19:44

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Stalker <t...@i...pl> tak oto plecie:

> Ale to powazny, psychologiczny temat:
> Powiedz mi jak pachniesz, a powiem Ci kim jestes :-)
>
> Stalker, jak moze zauwazyles zostal juz w tym watku stworzony portret
> psychologiczny pan uzywajacych Chanel No 5 :-)

Psycho tez? Bo ja sie tylko ladnie wpisuje w fizyczny obraz.

Qra, stara baba zakonserwowana formalina

4. Data: 2009-11-30 14:26:24

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Uz.ytkownik Stalker napisa?:

> Ale to powazny, psychologiczny temat:
> Powiedz mi jak pachniesz, a powiem Ci kim jestes :-)

nienaturalny zapachu ciala to nie jest to za czym przepadam, chociaz
teraz to trudno dojsc co jest z czym zmiksowane

> Stalker, jak moze zauwazyles zostal juz w tym watku stworzony portret
> psychologiczny pan uzywajacych Chanel No 5 :-)

zakochalem sie w tym zapachu, tak bedzie, ze 30 lat temu, i ciagle mi
przypomina, ze mozna byc delikatnym i ujmujacym, ups, chyba nie tego
rodzaju uzylem :)

--
bla

5. Data: 2009-11-30 14:31:26

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Uz.ytkownik Qrczak napisa?:
> W Usenecie Stalker <t...@i...pl> tak oto plecie:

> Psycho tez? Bo ja sie tylko ladnie wpisuje w fizyczny obraz.
>
> Qra, stara baba zakonserwowana formalina

w koncu normalny, nieretuszowany zapach

--
bla

Re: Zapach faceta