Re: To dla mnie nic nie znaczyło

1. Data: 2009-11-27 09:09:59

Temat: Re: To dla mnie nic nie znaczyło
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Sender pisze:
> Tancerze odc. 20
[ciach opis]

Czy to w ogóle da się oglądać??

Ewa

2. Data: 2009-11-27 10:19:08

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

A wiesz, że ogląda się z przyjemnością nawet.
Nieskomplikowana fabuła, taniec - nie wszystko zawsze musi być na poziomie
Bertolucciego, czy Greenewaya.
MK

3. Data: 2009-11-27 10:29:04

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:
> A wiesz, że ogląda się z przyjemnością nawet.
> Nieskomplikowana fabuła, taniec

Tak pytam, bo nie oglądałam ni odcinka, a opis niezbyt zachęcający jak
dla mnie. Natomiast dochodzą mnie słuchy stąd i zowąd, że ludzie to
oglądają.

> nie wszystko zawsze musi być na poziomie
> Bertolucciego, czy Greenewaya.

Jasne, że nie. Patrz mój post o serialiku z DC.
BTW Greenaway to nawet w kilku przypadkach jest dla mnie niestrawny.

Ewa

4. Data: 2009-11-27 10:31:10

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tych późniejszych?
Kiedy filmy zamieniają się w paranoidalne wyliczanki?
Też miałaś wrażenie, że mu odbiło?
MK

5. Data: 2009-11-27 10:37:18

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Naprawdę?
Może dobrze, że nie mam TV HD (chyba...hmm).
Jestem pod głębokim jej wrażeniem - takim, które każe mi mieć oko na jej
dalszą karierę i czerpać przyjemność z istnienia ludzi pięknych i
utalentowanych.
MK

6. Data: 2009-11-27 10:39:34

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:
> Tych późniejszych?
> Kiedy filmy zamieniają się w paranoidalne wyliczanki?
> Też miałaś wrażenie, że mu odbiło?

Między innymi.
Pillow Book też mi się nie podobało.
Ja jestem prosta kobieta, wolę filmy, w których można dostrzec jakąś
fabułę. ;)

Ewa

7. Data: 2009-11-27 10:43:06

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pillow Book to jeszcze bardzo tak....
Dla mnie bardzo piękne.
Choć też prosta kobieta jestem :-)))))
MK

PS. Hah, uwielbiam to w nas wszystkich tu na tej grupie.
To bycie niewinnymi i prostymi ludźmi.
I to w dodatku jak najzupełniej szczerze - chyba, że akurat nie :-).

8. Data: 2009-11-27 10:48:52

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Za to nie znoszę, ale po prostu nie znoszę Larsa von Triera.
Coś we mnie głęboko obraża doprowadzając do dosyć gwałtownych reakcji.
Zaczeło się od "Przełamując Fale" - wyszłam z kina.
Jedyne co jestem w stanie oglądać, i to nawet z usmiechem, to "Idioci".
MK

9. Data: 2009-11-27 11:12:56

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:
> [...]
> Zaczeło się od "Przełamując Fale" - wyszłam z kina.
> Jedyne co jestem w stanie oglądać, i to nawet z usmiechem, to "Idioci".

No widzisz, a ja go bardzo lubię. Kiedyś to nawet byłam wielką fanką (i
zaczęło sie od "PF" właśnie), ale teraz w ogóle mi się zmienia patrzenie
na świat, więc i na kino.
"Idioci" zrobili na mnie niesamowite wrażenie. Za pierwszym razem
zaśmiewałam się do rozpuku, następne razy pozbawione były już tego
efektu zaskoczenia. Jest to z pewnością film, który wciąga widza po
brzegi (zwłaszcza jeśli ktoś ma taką skłonność do zatracenia się w
filmie, jak ja). Dawno już nie oglądałam nic LvT, a ten serial
"Królestwo" nie podoba mi się w ogóle.

Ewa

10. Data: 2009-11-27 11:26:38

Od: "R e d a r t" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Zaczeło się od "Przełamując Fale" - wyszłam z kina.
> Jedyne co jestem w stanie oglądać, i to nawet z usmiechem, to "Idioci".

He, he ... A ja, prosty człowiek, mam dokładnie na odwrót ;)))
Przełamując fale mi się podobało, wręcz bardzo (ale wtedy jeszcze na
studiach byłem, wrażliwość specyficzna),
Idioci do mnie zupełnie nie trafiają(nie trafiali) ;)

Re: To dla mnie nic nie znaczyło
Re: To dla mnie nic nie znaczyło
Re: Spierdalaj :-)
Re: Spierdalaj :-)