Re: Zapach faceta

11. Data: 2009-12-02 13:06:24

Temat: Re: Zapach faceta
Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sender pisze:

> Wczoraj wąchałem ten zapach, wziąłem nawet próbkę do domu i powiem
> szczerze, po pól godziny pachniał jak proszek do prania.

Nie ma jednego kopyta dla wszystkich, mnie się "Lalik" podoba, Tobie nie
musi, różnorodność jest dla mnie zaletą, nie wadą.
(I dlatego świat jest taki ciekawy).
Smutno zaczyna się robić wówczas, gdy ktoś swoją modłę (obyczaj,
religię, nawyki) przyjmuje za regułę mającą obowiązywać innych i zaczyna
to "krzewić".
--
B.

12. Data: 2009-12-02 13:11:24

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Bbjk pisze:

> Lalique Encre Noire to jest męski zapach i właśnie on mi się bardzo
> podoba. Od września 2009 pojawiła się już damska wersja, Lalique Encre
> Noire Pour Elle, ale jeszcze jej "w realu" nie widziałam, mam zamiar
> gdzieś po drodze poszukać i wywąchać.
> http://www.perfumy-vip.pl/produkt/6078

Hm...
A wąchałaś może tę wersję:

http://www.perfumy-perfumeria.pl/product-pol-2653-La
lique-Eau-de-Lalique-50ml-W-Woda-toaletowa.html

Ten zestaw zapachowy brzmi dla mnie bardzo obiecująco.

Ewa

13. Data: 2009-12-02 13:40:49

Od: "Fragile" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bbjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Na pewno jest wyczuwalna w nim nuta dymu z ogniska, drewna, inne trudno mi
> rozłożyć na składniki zapachowe. Jest to zapach całkowicie
> bezpretensjonalny, nienachalny, lecz ciepły, serdeczny,o ile tak można
> określić,zapadający w pamięć zmysłową, kojarzący się z dalekimi
> przestrzeniami i swobodą. Nie wiem, czy w perfumerii będzie dostępny, w
> moich okolicach ciężko go kupić, dlatego kupujemy przez Internet. Jeśli
> nie wychodzisz z domu (życzę zdrowia!), a chcesz powąchać, podaj adres
> (tędy: gg 3911531), psiknę na chusteczkę, opakuję w szczelną folię i wyślę

Ogromnie Ci dziekuje :)
Co prawda Sender napisal, ze wczoraj gdzies ten zapach spotkal
(wiec moze jest perfumeriach?). No ale moze Sender nie mieszka
w Polsce, wowczas chetnie skorzystam z Twojej zyczliwosci.

Pozdrawiam,
F.

14. Data: 2009-12-02 14:03:28

Od: "Fragile" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sender" <m...@k...pl> napisał w wiadomości

> Wczoraj wąchałem ten zapach, wziąłem nawet próbkę do domu i powiem
> szczerze, po pól godziny pachniał jak proszek do prania.
> Oczywiście to jest bardzo subiektywne odczucie, ponieważ znam osoby, które
> dokładnie tak samo twierdzą o moich ulubionych zapachach.
> Nie ma na to chyba żadnej reguły ani żadnych zależności, dzięki którym
> można przewidzieć upodobania co do tej konkretnej perfumy na podstawie
> innych. A szkoda.
> Pozdrawiam. MS

Przepraszam za banalne pytanie, ale w ktorej perfumerii
znalazles ten zapach?

Pozdrawiam,
F.

15. Data: 2009-12-02 14:20:30

Od: "Fragile" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Douglas.
> Pozdrawiam. MS

Tak przypuszczalam. Dziekuje.

Pozdrawiam,
F.

16. Data: 2009-12-03 20:45:58

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Bbjk pisze:

> Ciekawa jestem Waszej opinii.

Byłam w Sephorze, wąchałam. Zapach faktycznie ciekawy, mocny, ostry,
orientalny (taki trochę kadzidłem przyprawiony), jak dla mnie jednak
ZBYT ostry. W porównaniu z Lalique moje ulubione zapachy to jednak
cytrusowa słodycz, a nawet landrynki. Muszę więc wycofać zamówienie u
Mikołaja, chyba że Mikołaj sam się nań skusi. ;) Na kimś ten zapach by
mi się podobał, ale sama źle bym się w nim czuła.

Spodobał mi się natomiast najnowszy (chyba? bo ja nie na czasie jestem)
Diora J'Adore L'Absolu (landrynki) oraz potwierdziłam swoją sympatię do
Lacoste Love of Pink i Touch of Pink (trochę mi się mieszają oba
zapachy) i Inspiration.

Co do Diora - wszystkie ich zapachy mają coś takiego w sobie, że nie
potrafię się im oprzeć. Nie wiem, czego oni do nich dodają.

Ewa

17. Data: 2009-12-03 21:00:23

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> [...]
> orientalny (taki trochę kadzidłem przyprawiony), jak dla mnie jednak ZBYT
> ostry. W porównaniu z Lalique moje ulubione zapachy to jednak cytrusowa

Jutro lecę do Douglasa. Tak zachęcacie, że MUSZĘ to poniuchać!!!

Qra

18. Data: 2009-12-03 21:02:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 3 Dec 2009 22:00:23 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Jutro lecę do Douglasa. Tak zachęcacie, że MUSZĘ to poniuchać!!!
>
> Qra

To poniuchaj przy okazji Verę Wang jak leci, od lewej do prawej strony
regału lub odwrotnie, szczerze radzę.
--

Ikselka.

19. Data: 2009-12-03 22:03:55

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Jutro lecę do Douglasa. Tak zachęcacie, że MUSZĘ to poniuchać!!!

Najlepiej sobie psiknij na coś, bo ten zapach nabiera "smaku" z czasem.
Ja mam na papierku i się wwąchuję. Nie jest to moja tonacja wprawdzie,
ale ciekawy.

Ewa

20. Data: 2009-12-03 22:54:26

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mam na papierku i się wwąchuję. Nie jest to moja tonacja wprawdzie, ale

Hmmm, ciekawe były by perfumy z maciejki. U mnie na balkonie pachnie tylko w
nocy- ciekawe, czy perfumy też by miały tą własność?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.