Re: Koniec sporu o wiersze Izy

31. Data: 2009-12-05 22:17:43

Temat: Re: Koniec sporu o wiersze Izy
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

news:n1ubse820egi.1wbdq1gokjvk6$.dlg@40tude.net...

> :-)
>
> A kotka jeszcze może wrócić.

Gorzej jak wróci, a wokół Robakks'a będą same białe myszki- produkt 12
letniego wina:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

32. Data: 2009-12-05 22:39:41

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:hfehpg$red$4@node2.news.atman.pl...

> Co tam u pimpusia? Widzę, że okrzepłaś po bęckach na p.s.d.

Bla.

PLONK!

> --
>
> Paulinka

G..n Ci do tego.
Do Ciebie nie piszę.
Zajmij się swoimi sprawami.
Nie wtrącaj się, gdy dorośli rozmawiają.
Zabieraj swoje zabawki i szoruj do piaskownicy.

33. Data: 2009-12-05 22:41:52

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Magdulińska" <m...@o...pl>

> A skąd wiesz, czy "carpe diem" nie oznaczone jest
> tymi chwilami traumy egzystencjalnej, które pozwalają
> zobaczyć siebie z perpektywy wieczności, a więc tego
> o czym pisałem powyżej.
> Mam sobie wykrzywić usta w uśmiech i posmarować
> maskę twarzy klejem szybkoschnącym by wyglądać
> 24 godziny na dobę na zadowolonego i szczęsliwego?
> Po co miałbym udawać inny stan niż czuję aktualnie? :-)
> Edward Robak* z Nowej Huty
> ~>°<~
> miłośnik mądrości i nie tylko :)

Pewnie, że nie.
Nie będziesz się przecież śmiał jak głupi do sera.

Pozdrawiam serdecznie
Magda

34. Data: 2009-12-05 22:43:12

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdulińska pisze:

> [...]
> Zajmij się swoimi sprawami.
> Nie wtrącaj się, gdy dorośli rozmawiają.
> Zabieraj swoje zabawki i szoruj do piaskownicy.

Nie denerwuj się tak. Prawda nas wybawi.

--

Paulinka

35. Data: 2009-12-05 22:47:04

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" napisał:

> Nie denerwuj się tak. Prawda nas wybawi.

I Miłość.

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

36. Data: 2009-12-05 23:08:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 5 Dec 2009 23:17:43 +0100, Chiron napisał(a):

> Gorzej jak wróci, a wokół Robakks'a będą same białe myszki- produkt 12
> letniego wina:-)

O nie, nie pija się 12letniego wina w aż takich ilościach - takie wino się
smakuje i degustuje :-)
PS. Zamieszczę gdzieś filmik z otwierania i degustacji naszego 36-letniego
Tokaji Aszu. Poślę Ci link, kiedy znajdę miejsce. Szkoda, ze smaku i
zapachu nie dało się nagrać... To bylo wielkie przezycie.
--

Ikselka.

37. Data: 2009-12-05 23:21:16

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I Miłość.

Tia... Zapewne. Miłość do Paulinki :D :D :D

38. Data: 2009-12-06 08:34:19

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Aicha <b...@t...ja> tak oto plecie:

> I Miłość.

Ale nie eksploatujcie za bardzo Chirona. Chorował ostatnio.

Qra

39. Data: 2009-12-06 08:47:19

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Robakks napisał:

> PS. Wiesz już dlaczego popijam dzisiaj 12-to letnie wino? :)

nie stac cie na starsze? :)))))

--
bla

40. Data: 2009-12-06 08:48:22