Re: Koniec sporu o wiersze Izy

71. Data: 2009-12-06 22:06:07

Temat: Re: Koniec sporu o wiersze Izy
Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Może i tak. Po co mam jednak bronić swoich poglądów? Jeśli dla kogoś są
> nie do przyjęcia- to im ich nie wciskam. Przekonać kogoś można
> praktycznie tylko własnym przykładem. Czy to jest w internecie w ogóle
> mozliwe? A ci przekonani- to na ogół są ci, którzy i tak już przekonani
> byli:-).

Chiron cały urok IMO grup dyskusyjnych polega na dyskusji, wymianie
poglądów z różnymi ludźmi.

> Tak czy siak- jednak nie warto pisać w ten sposób, żeby komuś sprawić
> przykrość. A często robi się to (jak mi się zdaje) nie przez np
> złośliwość- tylko...zapomnienie. Zapomnienie, że te literki na
> monitorze- to drugi, żywy człowiek (że tak pojadę Robakksem:-) ). Czasem
> to się jednak zdarza- i nie widzę niczego niewłaściwego w...nazwijmy to-
> zdyscyplinowaniu kogoś takiego. Tylko- jak mi się zdaje- to powinno
> kończyć problem: ot, zapomniałem się, ktoś mi zwrócił uwagę-
> przepraszam- i to wszystko. Dlaczego tak Ciebie to (takie odniosłem
> wrażenie) zabolało?

Życie bywa przykre. Wiem truizm.

> A właśnie- i tu chyba jest problem. Widzisz- jest ogromna różnica
> pomiędzy powiedzeniem komuś, że zrobił W DANYM MOMENCIE źle- bo np coś
> złego komuś napisał. Jednak w żadnym razie z tego nie wynika, że ktoś,
> kto postąpił niewłaściwie- ba! nawet podle w stosunku do drugiej osoby-
> jest podły, czy wręcz- jak napisałaś- jest zimną, bezwzględną suką. Nie
> wiem- czemu się tak określasz? To nie ode mnie wypłynęło- ba! nawet
> niczego podobnego nie pomyślałem. Dlaczego tak piszesz?

Bo nie uważam, żeby moja krytyka była niewłaściwa.

--

Paulinka

72. Data: 2009-12-06 22:06:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 6 Dec 2009 22:59:02 +0100, Chiron napisał(a):

> [...]
> własnym przykładem. Czy to jest w internecie w ogóle mozliwe? A ci
> przekonani- to na ogół są ci, którzy i tak już przekonani byli:-).

...i mogą tylko oberwać, jak się odezwą, że popieraja :-)
--

Ikselka.

73. Data: 2009-12-06 22:10:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 6 Dec 2009 23:02:52 +0100, Magdulińska napisał(a):

> Zważ na to, iż Paulinka sama tak siebie okresliła.

Tak, sama, ale nie znaczy to, że wyraziła własną opinię o sobie, lecz
przypuszczalną w jej odczuciu Twoją.
Ty nie potwierdziłaś, że za taką ją uważasz, oczywiście że nie, ale
powiedziałaś, że wiele osób tak o niej teraz myśli.
Więc te "wiele osób" poczuło się trochę "zakneblowanych" przez Ciebie i
stąd moja wypowiedź we własnym imieniu.
--

Ikselka.

74. Data: 2009-12-06 22:10:39

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdulińska pisze:
> Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
> wiadomości news:hfh6jf$ig6$2@node1.news.atman.pl...

> Masz coś jeszcze mądrego do zaoferowania Palulinko?
> Sorry - wiem, że to nie jest miłe, ale sama sobie zapracowałaś na taką
> opinię.

Mogę Ci zaoferować wycieczkę w siną dal. Biletu powrotnego moje biuro
podróży nie przewiduje.

--

Paulinka

75. Data: 2009-12-06 22:16:01

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Gru, 23:04, XL <i...@g...pl> wrote:

> Na przyszłość pomyśl, zanim zaczniesz wątek - to już kolejny raz, kiedy
> nabiłas a nie wypaliłaś.

Od wypalania jestes tutaj Ty.
Walisz kanonady, az milo sluchac.
No, moze nie wszystkim.

Natomiast, moje myslenie, no coz,
tyle o nim wiesz, co i o mnie :)

76. Data: 2009-12-06 22:16:46

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Sender pisze:

> Może nie za sukę, ale za zimną osobę ja ją uważam, oczywiście zgodnie z
> jej życzeniem i konsekwentną postawą.
> Nikogo tu nie lubi, nie ma specjalnie zamiaru polubić i dla mnie podoba
> się takie podejście. Powiedziałbym, że powinno być wzorcowo normalne.
> A że ma skłonność do irytacji i antypatii, którym daje czasem wyraz to
> już inna sprawa, choć potwierdza tylko to pierwsze.

Skłonność do irytacji jest potwierdzeniem na bycie zimną osobą?
Hm, to naprawdę ciekawe, co piszesz, Sender. Wymyśliłeś to, czy wyczułeś?

Ewa

77. Data: 2009-12-06 22:17:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 6 Dec 2009 14:16:01 -0800 (PST), Hanka napisał(a):

> [...]
>>> Pas.
>
> Od wypalania jestes tutaj Ty.
> Walisz kanonady, az milo sluchac.
> No, moze nie wszystkim.
>
> Natomiast, moje myslenie, no coz,
> tyle o nim wiesz, co i o mnie :)

Walnęłaś "kwestię" prowadzącą poprzez jednostkowe - do gremialnego osądu
Pauliny - a potem się tego przestraszyłaś, co?
--

Ikselka.

78. Data: 2009-12-06 22:17:58

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Gru, 23:04, "Chiron" <e...@o...eu> wrote:
> Uzytkownik "Hanka"
> Hanko, Tys to napisala? Precz z wielkimi kwantyfikatorami:-)

Jam ci to.
Dlatego juz znikam, bo nie poznaje samej siebie ;)

A poza tym:
Precz z preczem :)

79. Data: 2009-12-06 22:28:04

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Gru, 23:17, XL <i...@g...pl> wrote:
> Walnęłaś "kwestię" prowadzącą poprzez jednostkowe - do gremialnego osądu
> Pauliny - a potem się tego przestraszyłaś, co?

Na pewno dobrze sie czujesz?
Czego mam sie bac?
Cenie i szanuje Pauline, a ona o tym dobrze wie.

Magda wypowiedziala sie za wieksza grupe osob.
Poprosilam, aby wymienila te osoby imiennie.
Nie zrobi tego, bo nie zna takich osob.

Natomiast Ty rozdmuchujesz sprawe
w zupelnie innym kierunku.
Bawiac sie, jak zwykle, w kanonady
przez wielkie K.

Jak to bylo?
Odlamkowym laduj, rzekla Ikselka.

No to, laduj. :)

80. Data: 2009-12-06 22:31:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 6 Dec 2009 14:28:04 -0800 (PST), Hanka napisał(a):

> Na pewno dobrze sie czujesz?
> Czego mam sie bac?
> Cenie i szanuje Pauline, a ona o tym dobrze wie.

Przestraszyłaś się odzewu - bo nie pomyslałaś, że odzew może iśc w
niepożądanym dla jej dobra kierunku, wiec szybciutko chcesz wyhamować
wszelkie dalsze (w tym, co gorsza nieprzewidziane) następstwa swojego
głupiutkiego wezwania "Kto tak sądzi o Paulinie niech się odezwie", czy jak
tam to było dokładnie.

--

Ikselka.

Re: Koniec sporu o wiersze Izy