Re: Koniec sporu o wiersze Izy

81. Data: 2009-12-06 22:35:03

Temat: Re: Koniec sporu o wiersze Izy
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Sender pisze:

> To, że czasem ktoś lub coś kogoś drażni, przeszkadza czy irytuje nie
> świadczy jeszcze, że jest kobietą impulsywną.

Samo to, że drażni NIE, ale natychmiastowa reakcja bez zastanowienia to
jest zachowanie impulsywne. A tak właśnie zachowała (zachowuje się
często) Paulinka. Wali prosto z mostu to, co aktualnie pomyśli.

> Ups, pardon, przecież to serio było, a nie zaczepka ;-)

Zaczepka. Nie przesadzaj.

Ewa

82. Data: 2009-12-06 22:37:04

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Przestraszyłaś się odzewu - bo nie pomyslałaś, że odzew może iśc w
> niepożądanym dla jej dobra kierunku, wiec szybciutko chcesz wyhamować
> wszelkie dalsze (w tym, co gorsza nieprzewidziane) następstwa swojego
> głupiutkiego wezwania "Kto tak sądzi o Paulinie niech się odezwie", czy jak
> tam to było dokładnie.

Ale przecież odzew był natychmiastowy i przeczący, więc niby czego miała
się przestraszyć?

Ewa

83. Data: 2009-12-06 22:41:58

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Samo to, że drażni NIE, ale natychmiastowa reakcja bez zastanowienia to
> jest zachowanie impulsywne. A tak właśnie zachowała (zachowuje się
> często) Paulinka. Wali prosto z mostu to, co aktualnie pomyśli.

Gdybym przepuściła to przez filtr konwenansów, to byłoby to nieszczere.
Potykam się o to codziennie. Trudno. Takim mnie Boże stworzyłeś, takim
mnie masz.

--

Paulinka

84. Data: 2009-12-06 22:43:32

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Gru, 23:31, XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> wszelkie dalsze (w tym, co gorsza nieprzewidziane) następstwa swojego
> głupiutkiego wezwania "Kto tak sądzi o Paulinie niech się odezwie", czy jak

Kobieto, przestan projektowac na mnie swoje wizje.
Kazdy mowi tutaj co chce, a ja nie mam na to ZADNEGO
wplywu.
Niczego nie bede hamowac, bo NIE JESTEM W STANIE
myslec ani decydowac za kogos.

A poza tym: ladnie Ci w srebrnym.
:)

85. Data: 2009-12-06 22:43:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 06 Dec 2009 23:41:58 +0100, Paulinka napisał(a):

> Gdybym przepuściła to przez filtr konwenansów, to byłoby to nieszczere.
> Potykam się o to codziennie. Trudno. Takim mnie Boże stworzyłeś, takim
> mnie masz.

Prawdę mówiąc to ja zawsze wolałam osobę Cześnika Raptusiewicza od Rejenta
Milczka...
:-)
--

Ikselka.

86. Data: 2009-12-06 22:46:15

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 6 Dec 2009 14:43:32 -0800 (PST), Hanka napisał(a):

> [...]
> Kazdy mowi tutaj co chce, a ja nie mam na to ZADNEGO
> wplywu.
> Niczego nie bede hamowac, bo NIE JESTEM W STANIE

Upss... chciałam coś odpalić, no i mnie zatkało ;-PPP
--

Ikselka. //niepocieszona z powodu nadmiaru wariantów srebrnych kreacji
przygotowanych na to wesele... ale się w Sylwestra wykorzysta resztę ;-P

87. Data: 2009-12-06 22:50:15

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 6 Dec 2009 23:46:15 +0100, XL napisał(a):

> Upss... chciałam coś odpalić, no i mnie zatkało...

...tak skutecznie, że zgubiłam "dziękuję" :-D
--

Ikselka.

88. Data: 2009-12-06 23:11:48

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Sender pisze:

> To jeszcze zależy od reakcji, a ty chyba odrobinkę przesadzasz.
> Zatem jak widzisz moja opinia pozostaje w zgodzie z prawdą.

Nie jest, ponieważ osoby impulsywne nie są zimne.

Ewa

89. Data: 2009-12-06 23:14:11

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Gru, 23:50, XL <i...@g...pl> wrote:
Hanka napisał(a):
> ...tak skutecznie, że zgubiłam "dziękuję" :-D

:)
Muzyka nie zna granic.
Usmiechy rowniez.
Jedno i drugie jest mi bliskie ponad wszystko.
Wbrew pozorom.
:)

90. Data: 2009-12-07 08:40:58

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magdulińska" <m...@o...pl>
> "Robakks" <R...@g...pl> news:hfh492$6mm$1@inews.gazeta.pl...

> Oj... Robaczku, chyba nie tylko? ;)
>
> Pozdrawiam serdecznie
> Magda

Są Magdo 3 sWery osobowości więc i 3 rodzaje dyskusji
1. sWera umysłowa - mądrość - informacja - myśl
sWera zakłóceń świadomości
2. sWera uczuć - psychika - doznania - emocje
sWera zaburzeń świadomości
3. sWera seksu - orientacja płciowa - popędy - narowy - żądze
sWera mechanizmów podświadomości

Jeśli podasz 4-ty rodzaj dyskusji to uwiarygodnisz swoje "nie tylko"
Dopóki tego nie zrobisz, to Twoje "chyba nie tylko? ;) " pozostanie
w krainie fantazji, w której 3 sWery mieszają się jak zupa w garnku. ;)
Robakks

Re: Koniec sporu o wiersze Izy
Re: Qui penis aqua turbat?
Re: Qui penis aqua turbat?