Re: Koniec "wolności" w polskim internecie?

Data: 2017-09-19 18:44:21
Temat: Re: Koniec "wolności" w polskim internecie?
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>

"Przemysław Dębski" <p...@g...pl> pisze:

> Ex rodzina cię za mordę trzyma wystarczająco skutecznie, i niech
> trzyma dopóki nie przestaniesz _próbować_ (co akurat nie nastąpi
> nigdy) zafajdany hipokryto w krótkich spodenkach, traktować innych
> ludzi jak swoje zabaweczki. Co do komucha, zapewniam cię że nie będę
> specjalnie szukał okazji, jeśli jednak los nas spotka masz
> gwarantowanego kopa w zakłamany ryj na przywitanie.

Wiesz co, tępy móżdżku. Ja doceniam wkład różnych formacji
społeczno-gospodarczych, które zrodziła myśl ludzka dążąc ku wolności.
Poczynając od nieświadomego S(T)wórcy, poprzez męską nieświadomość w
heteryzmie i matriarchacie z dominującą kobietą-matką, która miała tak
wielki wpływ na ludzką podświadomość, że podporządkowała sobie
wyobrażenia o fazach Księżyca oraz porach roku na Ziemi korelując je z
własnymi cyklami płodności. Wtedy wszystko było podporządkowane kobiecie
oraz temu co ona fizycznie stwarzała. Męski duch był totalnie zniewolony
i znalazł swoje ujście dopiero wówczas gdy pojawili się męscy czarownicy
i szamani, którzy by przetrwać musieli skrzętnie ukrywać się przed
wścibskością dominującej Kobiety. Stopniowo następowały jednak
przeobrażenia męskiej świadomości, która była jednak cały czas -
wskutek dominacji kobiet w wychowaniu dzieci - podporządkowana Wielkiej
Macierzy. Jak powiedział ktoś mądry: "Wielkie odkrycia naukowe oraz
dzieła sztuki powstają z desperacji", tak i przemiany męskiej
świadomości ku wolności od dominującej Kobiety stawały się faktem na
skutek presji kobiet dążących do utrzymania mężczyzn w zależności od
zjednoczonej samiczej watahy pleniącej się niczym zielsko.

Nie będę tutaj przytaczał całej historii rozwoju społecznego ludzkiego
stada, ale mężczyźni, których kobiety podporządkowały sobie, walczyli o
dobrobyt dla tych kobiet będąc przekonanymi, że w zamian za złoto,
brokaty i niewolników (czyli innych mężczyzn) kupią sobie uległość
kobiet. Ale te tylko pokazywały im "wielkiego wała" i jeszcze bardziej
na tych mężów naciskały o więcej, i jeszcze więcej i jeszcze. Bo kobieta
upodlona przez swoją prostytucję, która - jak ci zapewne wiadomo - jest
skutkiem braku wiary we własne siły i szacunku dla samej siebie, nie
znajdzie ukojenia w świecidełkach dopóty, dopóki nie zniszczy tego,
który, według niej, zmusił ja do tego procederu. Może on ja również od
tego procederu uwolnić ale musi się on okazać siłaczem zdolnym rozwiązać
zagadkę jej upodlenia i wyzwoli ją z tej jej własnej niewoli umysłowej.

Komunizm to powrót do skrajnego matriarchatu ale równocześnie szansa na
dalszy, gwałtowny i pokojowy rozwój społeczny pod warunkiem, że ludzie
rozwiążą zagadkę kobiecej tajemnicy, kobiecej ambiwalencji uczuć w
stosunku do mężczyzny: z jednej strony liczy ona na to, że wyzwoli on ją
z nieznanych i nieuświadamianych pęt a z drugiej boi się utracić
kontrolę nad mężczyzną gdyż nie ufa. Ale nie ufa nie dlatego, że jej
mężczyzna na to zasługuje lecz dlatego, że w wyniku zakazowego
wychowania oraz przekonań jej matki wdrożona została do nieufności
względem mężczyzny przez cały system. Ja, ty matole, dostrzegam ważną,
pozytywną! rolę jaka komunizm odegrał w upodleniu człowieka po to by
doprowadzić go do rozpaczy i desperacji dzięki której nastąpi rozerwanie
pęt nieświadomości i otwarta zostanie droga do Utopii, społeczeństwa,
którego obywatele będą absolutnie świadomi ról płci obojga skrajnie
spolaryzowanych ale i zarazem wzajem się rozumiejących, szanujących i
bezgranicznie sobie ufających. A to są cechy niezbędne do zbudowania
społeczeństwa prawdziwie dobrowolnie współpracującego i nie
egoistycznego jakimi były wszystkie twory społeczne od samego początku
znanej nam historii ludzkości.

O wypaczeniach - a w konsekwencji błędach w myśleniu - chciałem
rozpocząć dyskusję w wątku "Taoistyczne błędy" ale nie znalazł on
zainteresowania. Może więc teraz Przemysławie Dębska przestaniesz być
tylko destruktorem a zaczniesz działać konstruktywnie. Podpowiem ci jak
zacząć. Najpierw musisz zdefiniować warunki konieczne do tego by
zbudować społeczeństwo pokojowe; musisz zdać sobie sprawę z tego co jest
przyczyna konfliktów. Oczywiście, możesz przyjąć jako pewnik, że nie
można zbudować społeczeństwa (cywilizacji) pokoju i od razu skażesz
ludzkość na zagładę. Ale zastanów się, może jednak warto spróbować,
liznąć chociaż smak pokoju? Ale wtedy trzeba pokonać wszystkie
przeszkody i ograniczenia stojące na drodze ku rozwiązaniu. Czy jesteś
gotowy na taką alternatywę?

> Dębska

LeoTar Gnostyk