Re: Koniec "wolności" w polskim internecie?

Data: 2017-09-24 23:51:56
Temat: Re: Koniec "wolności" w polskim internecie?
Od: XL <i...@g...pl>

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:
> [...]
wienie-wej.pdf.

> Strona została zablokowana pomimo mojego zażalenia na postanowienie

y....html.

> [...]
> każdego z nich w odosobnieniu. I tego posłuszeństwa w stosunku do
> kobiety uczą swoich synów matki przygotowując synów do służenia innej
> kobiecie. A Ty mi tutaj będziesz pierdzielić o jakimś bezpieczeństwie
> informacyjnym moich najbliższych i rzekomym odrzuceniu mnie przez
> społeczność. Cóż niby miałoby zagrażać człowiekowi gdyby żył i działał
> uczciwie?
>
> Natomiast Twoje, Ixi, przepowiednie odnośnie sytuacji, która miałaby
> mnie spotkać na skutek mojej gadatliwości, nie sprawdzają się bo nie
> narzekam na brak ludzi życzliwych w moim otoczeniu.

Żałosne jest, kiedy musisz szukać u OBCYCH tego, na co nie jest Cię stać
wobec najblizszych.

> Mam ich znacznie
> więcej aniżeli kiedyś, gdy milczałem o swoich problemach z Teresą M. Po
> latach doświadczeń i posługując się najzwyczajniej zdrowym rozsądkiem
> wiem już teraz, że nigdy nie dotarłbym do przyczyny mojego złego
> samopoczucia, którego powodem bezpośrednim była przemoc psychiczna
> Teresy Mierzwiak w stosunku do mnie, gdybym nie zrezygnował z milczenia
> i gdybym nie zaczął publicznie badać zagadnienie. A Ty chcesz bym
> zamilknął?

Co? A co mnie to obchodzi. Wyraziłam swoje obrzydzenie tym, co robisz - i
tyle.
Skoro wypisujesz publicznie te wszystkie sprawy, to wolno mi wyrazic
opinię.

> Myślę że sugerując mi bym przestał gadać o przemocy kobiet
> wobec dzieci i mężczyzn nie chcesz niczego zmieniać pomimo ewidentnego
> zła, które sie wokół Ciebie dzieje. Chcesz jedynie zachować dominację
> kobiet, ich przywileje i dobre samopoczucie zbudowane dzięki ofiarom,
> które dzieci i mężczyźni składają na ołtarzu chimerycznej bogini Kali.
> nawet za cenę zagłady gatunku homo sapiens. Niczego się nie nauczyłaś!

Twój świat ma się do mojego jak pięść do nosa - ani u mnie dominacji, ani
przywilejów, ani ofiar. I powiem Ci, że od początku wiadomo było, że ich
nie będzie. Wystarczy uczciwość, miłość i szacunek.
U Ciebie tego jak widać brakuje - uparcie krzywdzisz nawet swoje własne
dziecko, zeby bardziej bolało żonę. A przyczyn Waszej totalnej porazki
szukasz nie tam, gdzie należy.

--
XL