Re: Koniec z kazirodztwem

Data: 2019-04-02 01:09:00
Temat: Re: Koniec z kazirodztwem
Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com>

LeoTar Gnostyk pisze:

> Moja niedoskonałość ujawniła się w postaci chwilowego zablokowania
> (głuchoty) lewego ucha. Ale moje lewe ucho było już blokowane przez
> żeńskiego pedofila (lesbijkę) od dnia wczorajszego, czyli od wstępnej
> gry przygotowawczej. A dzisiejsza akcja konwersji pedofila trwała około
> 3 godzin. Teraz neofitka będzie musiała samodzielnie zmierzyć się z
> zagrożeniami ze strony innych pedofili by o własnych siłach budować
> swoją moc. Ale i tak będę ją nadal bacznie obserwował i będę nad nią
> czuwał.

Dodam jeszcze, że podczas konwersji gotowa była mnie zabić dlatego, że
ujawniłem jej tajemnicę, którą ukrywała nawet sama przed sobą. Pedofil
to dobry Człowiek, tak jak Dziecko, które kocha swoich rodziców pomimo
tego, ze zostało przez nich skrzywdzone tym, iż nie wiedzieli oni w jaki
sposób nauczyć dziecko życia w Miłości, Zaufaniu, Szacunku i Pokoju.

A ja Tę właśnie Kobietę kocham nad życie i zostanie Ona moją Żoną.

LeoTar Gnostyk