Re: Koniec z zażywaniem lekarstw.

From: LeoTar Gnostyk <l...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Koniec z zażywaniem lekarstw.
Date: Tue, 26 Feb 2019 21:45:25 +0100

Ilona pisze:
> [...]

-z-przyjmowania-lekarstw.pdf

(...)

> To przynajmniej masz satysfakcje, że komuś pomogłeś. Lekarze,
> generalnie nie mogą eksperymentować na pacjentach, muszą stosować
> 'procedury'. Poza proceduralne metody możesz stosować sam, na własną
> odpowiedzialność, rzecz w tym, aby jednak ktoś z zewnątrz mógł od
> czasu do czasu obiektywnie coś doradzić.

Procedury zostały wymyślone przez innych lekarzy a ci, którzy je
wykonują w wielu przypadkach robią to bezmyślnie i bezkrytycznie
powielają czyjeś, możliwe nawet błędy. Wprawdzie procedura jest wynikiem
wielu doświadczeń to jednak najlepszą sytuacja byłaby taka, kiedy
procedury nie trzeba byłoby stosować.

Natomiast co do tzw. obiektywnego spojrzenia niezależnego eksperta racz
zauważyć, że ekspert, który nie jest w stanie znależć się w odmiennym
stanie świadomości nie może być obiektywny ponieważ widzi tylko jedną
stronę medalu. Musi więc mieć "przechył" w którąś stronę, musi obstawać
za stroną, która mu lepiej pasuje (schlebia mu, mami go i stara się
przeciągnąć na swoją stronę używają ukrytych sposobów) i dlatego nie
może być obiektywny. Tzw. niezależni eksperci, którzy nie mają
zrównoważonego mózgu androgyna powinni poddać się intensywnej terapii
przygotowującej ich do samodzielnej zmiany stanu świadomości. Nie należy
jednak zapominać o tym, że będą oni poddani społecznemu ostracyzmowi.

LeoTar Gnostyk
http://leotar.eu/ - ocenzurowana