Konieczność cierpienia

101. Data: 2011-02-19 19:23:46

Temat: Re: Konieczność cierpienia
Od: "otto cross.~ _|\)" <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał

On 19 Lut, 19:47, "zdumiony" <z...@j...pl> wrote:

> Przecież wyraźnie. Krzyż symbol cierpienia, zaparcie się siebie, utrata
> życia.

KTO uznal krzyz za symbol cierpienia?
I KIEDY?

Boska !
A powiedz mi, ale tak naprawdę...
Płyniesz ze mną do Batumi ?

Ale to jest właśnie Pikeło...
:o/
Tak, Miła...
Tam właśnie płynę...
I rób co chcesz, ale nie ma we mnie litości....
Już nie...

zdar
juda.~
http://www.youtube.com/watch?v=-_sWeXvd2us

102. Data: 2011-02-19 19:28:32

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-19 20:09, Hanka pisze:

> Ale Jezus nigdzie Ci nie KAZE cierpiec po to,
> abys mogl wejsc do Domu Ojca.

Nie? A co kaze? Co sam zrobil, aby nas odkupic i byc zbawionym?

> Ze tez Ci sie chcialo.
> W Twoich powyzszych slowach nie ma
> NIC NA TEMAT moich pytan.

Zarysowalem Ci obszar problemu.
Pismo Swiete tak naprawde opisuje nature czlowieka kolejno ja
odkrywajac, wraz nawet ze szczegolowym opisem doswiadczen na ludziach.
Jego postanowienia i wnioski, a wiec zbawienie, konieczne cierpienie i
wystarczajaca milosc do Boga sa tak naprawde uniwersalne w odniesieniu
do calej ludzkosci i sa kluczem do jej przetrwania.
Czyli milosc do blizniego (z wylaczeniem atawistycznych uczuc w obrebie
rodziny) sa tozsame z miloscia do Boga, cierpienie z udzialem zlej
natury czlowieka, zbawienie z wyborem dobra, zycie wieczne jednostki w
niebie z niekonczacym sie zyciem ludzkosci itp.
Czyli zycie i postepowanie zgodnie z Pismem jest mozliwe bez jego
znajomosci, choc prawdopodobienstwo tego, ze ktos wpadnie na to jak zyc
wybierajac dobro naprzekor stale obecnej zlej naturze i przekazac jak
zyc i wybierac prawidlowo potomnym, co warunkuje jej przetrwanie bez
znajomosci Slowa Bozego jest znacznie mniejsze.

> A Ty?

No pewnie.

103. Data: 2011-02-19 19:37:20

Od: "otto cross.~ _|\)" <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "Lebowski" <lebowski@*****.net> napisał

> No pewnie.

I jak to czytasz ?

Jn 20:17
17. Rzekł do niej Jezus: Nie zatrzymuj Mnie, jeszcze bowiem nie wstąpiłem do
Ojca. Natomiast udaj się do moich bracii powiedz im: Wstępuję do Ojca mego i
Ojca waszego oraz do Boga mego i Boga waszego.
(BT)

:o/

zdar
juda.~

104. Data: 2011-02-19 19:45:19

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Lut, 20:28, Lebowski wrote:
> Nie? A co kaze? Co sam zrobil, aby nas odkupic i byc zbawionym?

Ale to nie jest OBLIG bys Ty zobil to samo.

> [...]
> wystarczajaca milosc do Boga sa tak naprawde uniwersalne w odniesieniu
> do calej ludzkosci i sa kluczem do jej przetrwania.

Z tym przetrwaniem to nie bylabym taka
pewna, ale to jest troche OT, wiec moze
przy innej okazji.

> [...]
> zyc i wybierac prawidlowo potomnym, co warunkuje jej przetrwanie bez
> znajomosci Slowa Bozego jest znacznie mniejsze.

Zgoda.

Ale:
Dlaczego zakladasz, ze _zla natura czlowieka_
jest STALE obecna?

105. Data: 2011-02-19 19:47:25

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Lut, 20:23, "otto cross.~ _|\)"
> Uzytkownik "Hanka" <c...@g...com>
> KTO uznal krzyz za symbol cierpienia?
> I KIEDY?
>
> Boska !
> A powiedz mi, ale tak naprawde ...
> Plyniesz ze mna do Batumi ?

Plyne.

> Ale to jest wlasnie Pieklo...

Enoo, wiem, ze chcesz byc w temacie,
ale moze bez przesady.

106. Data: 2011-02-19 19:47:59

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-19 20:37, otto cross.~ _|) pisze:
> [...]
> wstąpiłem do Ojca. Natomiast udaj się do moich bracii powiedz im:
> Wstępuję do Ojca mego i Ojca waszego oraz do Boga mego i Boga waszego.

Nie wydaje ci sie czasem, ze odpowiadajac ci merytorycznie
legitymizowalbym tylko twoja skrajna glupote i brak kultury wyrazone
chociazby w slowach typu: "No to spierdalaj ode mnie, obludna pizdo na
kaczych lapach"?
Moze wiec sam sie do nich zastosujesz.

107. Data: 2011-02-19 19:48:22

Temat: Re: Koniecznosc cierpienia
Od: "otto cross.~ _|\)" <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Uzytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisal

Zgoda.

Ale:
Dlaczego zakladasz, ze _zla natura czlowieka_
jest STALE obecna?

A nie jest ?
:o/

juda.~
http://www.youtube.com/watch?v=HYGgAHo186s&NR=1&feat
ure=fvwp

108. Data: 2011-02-19 19:49:56

Od: "otto cross.~ _|\)" <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

> [...]

> tylko twoja skrajna glupote i brak kultury wyrazone chociazby w slowach typu:
> "No to spierdalaj ode mnie, obludna pizdo na kaczych lapach"?

Taak, jestem obłudną pizdą na kaczych łapach,
a Ty nie ?

109. Data: 2011-02-19 19:51:24

Od: "otto cross.~ _|\)" <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Uzytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisal

> Plyne.
:o)

Mila, ale to jest Pieklo...

> Enoo, wiem, ze chcesz byc w temacie,
> ale moze bez przesady.

Nie ma zadnej przesady...
Plyniesz czy nie ?
:o/

juda.~

110. Data: 2011-02-19 19:52:57

Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "otto cross.~ _|)" <j...@w...pln>
napisał w wiadomości news:ijp52g$9ds$1@usenet.news.interia.pl...
> Tak...
> Niezrozumienie...
> http://video.google.com/videoplay?docid=829937045980
6714362#

> To największa kara...

Byłem kiedyś ponad miesiąc w szpitalu psychiatrycznym. Do miesiąca jeszcze
jako tako, potem każdy dzień sie niesamowicie dłużył, chociaż na weekend
jeździłem do domu.
A przecież nie siedziałem w sześcioosobowej małej celi, chodziłem po
korytarzu i potem nawet poza,
i tylko ponad miesiąc.
Absolutnie nie wyobrażam sobie jak to być w więzieniu a zwłaszcza latami,
gdy ja odliczałem minuty kolejnego dnia do weekendu.

Zagadka judy
Co Byście jeszcze dodali?
Prawdopodobne?
Kiedy ostrze wchodzi w ciało.