Konsystencja stolca

11. Data: 2004-01-10 11:34:45

Temat: Re: Konsystencja stolca
Od: "Hoody" <hoodszy_@_o2_.pl_usunpodkreslenia> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:btojat$ii4$1@inews.gazeta.pl...
> Pare postow temu ubolewales na charakterem grupy, tymczasem
> sam - prawdopodobnie nieswiadomie, ale jednak - prowokujesz nastepna
> przepychanke.

Fajnie, znowu bedzie co poczytac... ;)))))

Wiecej nie napisze, bo sam nie dam sie sprowokowac :)))

pzdr/H

12. Data: 2004-01-10 15:44:51

Od: " annaklay" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> napisał(a):

> Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah>
>
> No właśnie. Marcin ma rację. Słodycze są łatwo strawne i z reguły
> bezresztkowe. Nie gniją w jelicie grubym, bo nie ma co gnić. To, że są
> zabójcze dla organizmu, to już inna sprawa.

O to jakas ciekawa hipozteza z tym zabojczym dzialaniem owocow;-)
Czy moglbys podac jakies dokadniejsze dane na ten temat?

pozdr anna

13. Data: 2004-01-10 16:19:04

Od: "Hoody" <hoodszy_@_o2_.pl_usunpodkreslenia> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " annaklay" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> O to jakas ciekawa hipozteza z tym zabojczym dzialaniem owocow;-)
> Czy moglbys podac jakies dokadniejsze dane na ten temat?

Przeczytaj dokladnie co Leszek napisal.
Slowo "zabojcze" odnosilo sie do slodyczy, a nie do owocow :)))
[a to, ze owoce rowniez maja negatywny wplyw na organizm czlowieka,
to juz inna sprawa ;)))]

pzdr/H

14. Data: 2004-01-10 18:40:30

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

> Spożywam tylko naturalne jogurty - bez cukru, słodyczy zaś nie jadam w
ogóle ;-
> ).

Nabiał i banany w każdej formie, mają właściwości śluzotwórcze, może zrób
eksperyment i odstaw na tydzień, dwa wszelki nabiał (prócz masła - to w
sumie sam tłuszcz) i zobacz co będzie, jak nie pomoże, to zrób tak z innymi
grupami żywności.
Nie wiem jak u dorosłych, ale u dzieci śluz w stolcach jest często
spowodowany reakcja alergiczna jakiś pokarm.

Sowa

15. Data: 2004-01-10 21:13:21

Od: "Marcin" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie wiem jak u dorosłych, ale u dzieci śluz w stolcach jest często
> spowodowany reakcja alergiczna jakiś pokarm.

Bardzo trafne spostrzeżenie, z tymże chyba jest akurat odwrotnie. Wydaje mi
się, że to właśnie brak śluzu - otoczki śluzowej wokół stolca - jest powodem
jego rozmazywania się. Z tego wynika, że powinienem jeść więcej nabiału i
bananów?

Pozdrawiam serdecznie, Marcin

PS. Dietę pozbawioną produktów mlecznych już testowałem przez 1 miesiąc ;-).
Nie zauważyłem u siebie żadnych zmian.

16. Data: 2004-01-10 23:05:14

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " annaklay" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> O to jakas ciekawa hipozteza z tym zabojczym dzialaniem owocow;-)

Słodycze są zabójcze.
Owoce jedzone w dużych ilościach też. Trzeba by było tłumaczyć rolę fruktozy
w nieenzymatycznej glikozylacji białek, ale kogo to interesuje?

Jeżeli już jednak kogoś zainteresuje, to polecam:
http://zywienie.host.sk/articles.php?id=4

http://zywienie.host.sk/articles.php?id=11

Pozdrawiam
Leszek

17. Data: 2004-01-11 13:17:41

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Słodycze są zabójcze.
> Owoce jedzone w dużych ilościach też.

Wszystko jedzone w nadmiarze jest zabójcze.
Więc nie przesadzajcie, można umrzeć od nadmiaru zjedzonego masła, jaj czy
czegokolwiek innego.
Więc przestańcie histeryzować.

Sowa

18. Data: 2004-01-11 14:41:03

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

> Wszystko jedzone w nadmiarze jest zabójcze.
> Więc nie przesadzajcie, można umrzeć od nadmiaru zjedzonego masła, jaj czy
> czegokolwiek innego.
> Więc przestańcie histeryzować.

Jeśli komuś to pasuje do jedynie słusznego schematu, to tylko czekać aż będą
głosić, że Japończycy spożywający sporo węglowodanów żyją dzięki po kryjomu
zjadanej codzień przed snem kostce masła, a ich długowieczność to spisek
mediów przeciwko JK;)) oczywiście żartuje, ale sławek nie wyjaśnił co kryje
się pod tą dużą ilością owoców, pewnie ma na myśli obiektywnie dużą ilość...
Mimo wszystko jak głosi legenda Steve Jobs budując w garażu pierwsze
Macintoshe był tak biedny, że jadł przez jakiś okres same jabłka (nazwa
firmy Apple-jabłko), co niestety tak źle wpłynęło na odżywienie jego mózgu
...być może gdyby stosował DO to by od razu zbudował iMaca zamiast np. Apple
II;)))

Pozdrawiam,
Adam

ps. Steve Jobs nadal żyje "pomimo" tych przeklętych nawet w biblii jabłek,
za 9 dni minie 20 lat od daty premiery pierwszego Macintosha i w dodatku
jest uznawany za najbardziej wpływową osobę w branży IT;)))

19. Data: 2004-01-11 15:09:29

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adamo 2." <a...@c...com> napisał w wiadomości

> mediów przeciwko JK;)) oczywiście żartuje, ale sławek nie wyjaśnił co
kryje
> się pod tą dużą ilością owoców, pewnie ma na myśli obiektywnie dużą
ilość...

Jak widzę miało być Leszek zamiast sławek...

Pozdrawiam,
Adam

20. Data: 2004-01-11 15:53:08

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin" <m...@b...pl> wrote in message
> [...]
> i owoców - także jogurty, i sytuacja się poprawiła. Stolce stały się
> plastyczne, jednak dziwnie kleiste, rozmazujące. Po wypróżnieniu mam mocno
> pobrudzony "rowek" i po prostu, muszę się wtedy umyć. Prawdopodobnie z tego
> powodu skóra w "rowku" jest ciągle mocno podrażniona. W dodatku po oddaniu
> stolca muszla wymaga szorowania ;-). To wszystko jest bardzo uciążliwe i
> nieprzyjemne. Czy ktoś z Was szanowni grupowicze zetknął się z czymś podobnym?
> Jak można by to zmienić? Z góry serdecznie dziękuję za wszelkie sugestie.

a czemu na grupie dzieci jest taki sam post, tyle tylko, ze
to nie marcin ma problemy ze stolcem a synek Joli????;-)))))
tylko tyle sie nie zgadza, reszta jest identyczna.
iwon(k)a

Cos dla Wiedzmy;-)
Czy znacie diete HML ? :-)
soja - poczytajcie