Kora pod żywopłot? dobry pomysł?

1. Data: 2003-08-17 19:55:12

Temat: Kora pod żywopłot? dobry pomysł?
Od: "krasnal" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy wysypanie kory pod żywopłot to dobry pomysł? Będzie trzymać wilgoć, ale
czy zbytnio nie zakwasi gleby?
Co wy na to? (żywopłot tradycyjny z zimozielonych roślin nazwy nie pamiętam
Niestety:-)
--
Krasnal
--------

2. Data: 2003-08-17 20:40:16

Temat: Re: Kora pod żywopłot? dobry pomysł?
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

--------
> Tajna Organizacja Walczących Krasnali

Przyznaj się, że jesteś jedynym jej członkiem:-))
i zmień nieco nazwę - TOW Krasnala:-)

Pozdrawia boletus

3. Data: 2003-08-17 22:16:10

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"krasnal" <k...@p...onet.pl> wrote in message
> Czy wysypanie kory pod żywopłot to dobry pomysł? Będzie trzymać wilgoć, ale
> czy zbytnio nie zakwasi gleby?

Dobry pomysl. Mozna tez inaczej wysciolkowac, ale
jakos warto.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

4. Data: 2003-08-18 05:50:23

Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przyznaj się, że jesteś jedynym jej członkiem:-))
> i zmień nieco nazwę - TOW Krasnala:-)
A ja myślałam, Boletusie Edulisie, że krzykniesz: absolutnie nie warto i nie
ma sensu:):):P
Pozdrav.Rene

5. Data: 2003-08-18 07:41:46

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja myślałam, Boletusie Edulisie, że krzykniesz: absolutnie nie warto i
nie
> ma sensu:):):P
> Pozdrav.Rene

TOWK jest zbrojnym skrzydłem Samoobrony,
której członkowie takich apeli nie rozumieją:-(
Na dodatek uparcie twierdzą, że będą ich tysiące.

Pozdrawia ogrodników boletus

6. Data: 2003-08-18 15:03:09

Od: "" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja dalaczam do TOWK!
Zwazywszy coraz wiekszy napor Wiklnowych Zyraf i Sloni ktore panosza sie
ostatio przy polskich drogach wypierajac rodzime krasnale, proponuje utworzyc
Zbrojne Ramie TOWK
Pozdrawiam

PS: jakis miesiac temu bylem w USA (Kalifornia) i widzialem przepiekny zywoplot
wokol hotelu (wygladalo jak Ostrokrzew, ale w tym klimacie nie jestem pewien) i
na calej dlugosci zasciolkowany byl kora

Generalnie mieli tam jeszcze pare innych fajnych pomyslow...
Pozdrawiam Wojtek

--------

7. Data: 2003-08-18 15:09:19

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ostatio przy polskich drogach wypierajac rodzime krasnale, proponuje
utworzyc
> Zbrojne Ramie TOWK
> Pozdrawiam

Krasnale to napływowy "chwast":-)

Pozdrawia boletus

8. Data: 2003-08-18 15:20:40

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.gazeta.olawa.pl/2000/inne/2001/1i1.htm

9. Data: 2003-08-18 22:00:29

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> utworzyc
>
> Krasnale to napływowy "chwast":-)
hehe
i wyszlo
dlaczego boletusik jest taki jaki jest
jemu nikt nie czytal w dziecinstwie Przygod Koszalka Opalka
a gdy juz sam sie nauczyl czytac
tez raczej po nie nie siegnal
:(((((((((
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

10. Data: 2003-08-19 01:00:04

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a gdy juz sam sie nauczyl czytac
> tez raczej po nie nie siegnal
> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe

Wolał świerszczyki:-)))

Pozdrawia boletus

dziwaczki
Houttuynia cordata 'Chameleon'
[OT] RATUNKU, jakieś robactwo siedzi w dracenie :-I
jajko nawozem?
Mimoza