Korygowanie wady wzroku u niemowlaka

11. Data: 2003-09-05 07:36:39

Temat: Re: Korygowanie wady wzroku u niemowlaka
Od: "Roma" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
> Okulista rusza malym swiatelkiem przed okiem i obserwuje ruch cienia na
dnie
> oka. Kierunek ruchu okresla wade. Powtarza przez odpowiednie soczewki na
> takiej dlugiej listwie-patyczku.
>
> Badanie komputerowe typu refraktometria komputerowa zwane jest czasem
> skiaskopią komputerowa, ale scisle rzecz biorac idea jest troche inna. Ale
> dziecka to recznie sie robi o ile wiem.

Dziekuje- to to;-)
Roma

12. Data: 2003-09-05 12:10:23

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Badanie komputerowe typu refraktometria komputerowa zwane jest czasem
> skiaskopią komputerowa, ale scisle rzecz biorac idea jest troche inna. Ale

Dokladnie. Badanie komputerowe u dziecka nie ma sensu. Skiaskopia jest
najdokladniejsza, najbardziej obiektywna i bezbolesna.

casus

13. Data: 2003-09-05 13:02:41

Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "casus" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
> innymi
> wnioski
> Czyzby kolega z Piotrkowa spal?:-)))))))

Nie wiem - wiem, ze kiedys sie tym zajmowal. A ze temat byl ciekawy, wiec
chwilke pogadalismy poza grupa - a teraz mi sie akurat przypomnialo.

> Na marginesie - nie piszmy jakie soczewki nie wiedzac czy wogole.

Przeca napisalem, zeeby zapoznac sie z tematem, skontaktowac, a dopiero
pozniej ze specjalista decydowac sie na leczenie.
Swoja droga - jezeli to male dziecko, to mam nadzieje ze obedzie sie bez
soczewek (do niedawna nie wyobrazalem sobie zeby takim szkarabom zakladac je
na oczy).
Najwazniejsze jest to, ze szybko podany link przydal sie rodzicom...

Pozdro

Maseł

--
www: http://www.cs.put.poznan.pl/mmasewicz WAP: http://wapgate.pl/masel
ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962

14. Data: 2003-09-05 21:20:31

Od: "Tadeusz Izdebski" <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jest
> ktorzy

Witam
przekazalem maila mamie dziecka
po zabiegu zacmy wrodzonej . Najwczesniejsze dane jakie mialem z 7 tygodnia
zycia - 11.07.1996 nosila pierwsze twarda pozniej miekkie
Od sierpnia 1998 tylko miekkie z materialu Biogel 80UV
Rezultat leczenia pozytywny;zalezy w znacznym stopniu od pracy matki
Pozdrowienia
T.I.
p.s. to konto zalozylem tylko w celu odpowiedzi, nie moge wejsc na grupe,
ewentualnie kontakt prosze z mojego www.

15. Data: 2003-09-06 09:40:37

Od: "Tadeusz Izdebski" <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
to odpowiedz od rodzicow:

Witam,
oczywiście odpowiemy zaniepokojonej mamie, ale przy okazji
chcielismy sie pochwalić osiagnięciami Weroniki.
Oko afakijne nadal widzi na poziomie 1.0.
Trochę gorzej jest z zezem, nistety ma rozbieżny (bez soczewki jest zbieżny)
na
poziomie pryzmatu 4. Nie wiemy, jak z szansą na widzenie obuoczne. Zbadamy
to wktótce.
11.X. jej przypadek będzie studiować zachodniopomorska sekcja strabologów.
Będzie tam rónież mowa o pańskim wkladzie, nie tylko w aplikację soczewek,
ale i w pewną
koncepcję leczenia.
Po tej sesji zamówimy nową soczewkę dla Weroniki.

Pozdrawiamy
Anna i

Ps. Weronika jest w I klasie i ma opinię dziecka świetnie rozwiniętego
i bardzo uzdolnionego.

Co to jest gazometria?
szkła progresywne
oczka/tears krople , okres waznosci/ soczewki
Głowa!!!!!!!!!!!!!!!!! Help me
kłucie lewa strona podbrzusza