Kosiarki spalinowe - Jaką kupić?

11. Data: 2004-03-24 13:00:04

Temat: Odp: Kosiarki spalinowe - Jaką kupić?
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janek <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:c3rvfr$2bat$...@n...ipartners.pl...

> A co ty podkładasz pod swoje winorośle?

Wyłącznie uczucia :-)
Pozdrawiam ;-)
Janusz

12. Data: 2004-03-25 11:25:05

Temat: Re: Kosiarki spalinowe - Jaką kupić?
Od: "Janek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vpw" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Fakt, tylko zastanawiam sie, czy dla wygody nie lepiej kupic lekka i mocna
> elektryczna a nie ciezka spalinowke bez napedu. I cena za wypas
> elektrycznej bedzie chyba duzo tansza niz nawet najtansza i dobra
> spalinowka.
> --
> vpw (2004-03-24 10:48:08)

de gustibus.... :-)))
ja mam około 1800m2 trawnika i spalinówkę bez napędu - i przy dużych, dobrze
chodzących kołach, nie przeszkadza mi to w zasadzie.... traktuję koszenie
jako weekendową gimnastykę :-)) Co więcej kiedyś walczyłem elektryczną i
tego zdecydowanie nie polecam - ciągła "zabawa" z przewodem elektrycznym,
podjeżdżającym pod koła, zaczepiającym się o wszystko... szczególnie jeśli w
grę wchodzą drzewa i krzewy... ale oczywiście lepiej kupić z napędem - tylko
to już decyzja pytającego czy chce wydać więcej kasy...:)
Pozdroofki
Janek

13. Data: 2004-03-25 11:38:10

Od: "Janek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> Wyłącznie uczucia :-)
> Pozdrawiam ;-)
> Janusz

No kurcze... wzruszyłem się.... chapeau bas Mistrzu....
Lecę pogładzić czule moje krzaczki, żeby dobrze rosły...:)))
A swoją drogą po przycięciu jednak płakały... więc potraktowałem je - oprócz
uczuć - funabenem :-)))
Czy te szlochanie mogło je bardzo osłabić? Trwało jakieś dwa dni..?
Pozdrawiam
Janek

14. Data: 2004-03-25 12:08:46

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janek <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:c3ugb3$vcn$...@n...ipartners.pl...

> A swoją drogą po przycięciu jednak płakały...

Też uczuciowe są jak widać. Mów do nich czule.. :-)

> Czy te szlochanie mogło je bardzo osłabić? Trwało jakieś dwa dni..?

Dwa dni? Kilka kropli? A skądże! :-)
One tak mają :-)
Pozdrawiam ;-)
Janusz

15. Data: 2004-03-25 14:21:33

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Janek" <j...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> podjeżdżającym pod koła, zaczepiającym się o wszystko... szczególnie jeśli w

Ja uzywam elektrycznej akumulatorowej. Kosze na raty.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

16. Data: 2004-03-25 18:31:00

Temat: Re: Odp: Kosiarki spalinowe - Jaką kupić?
Od: "Jerzy Nowak" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski <j...@t...pl> napisał(a):

> [...]
> dyskusyjnych napisał:c3ugb3$vcn$...@n...ipartners.pl...

> Też uczuciowe są jak widać. Mów do nich czule.. :-)

A czy to wino z nich wycieka czy cos innego psze pana Janusza?

;-)
pozdr. Jerzy

17. Data: 2004-03-25 22:10:54

Od: "Profil1" <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości >
> Ja uzywam elektrycznej akumulatorowej. Kosze na raty.
>
> Pozdrowienia,
> Michal

elektryczna akumulatorowa... hm... takiej u nasz w Polszcze jeszcze nie
widziałem... Dobre to? Czemu wolisz od spalinówki? Mniej hałasu czy mniej
spalin? :-))) I czemu na raty - słaba kondycja czy słaby akumulator? :-)))
Pozdrawiam serdecznie
Janek

18. Data: 2004-03-25 22:54:32

Temat: Odp: Odp: Kosiarki spalinowe - Jaką kupić?
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Nowak <w...@g...SKASUJ-TO.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:c3v8h4$rfc$...@i...gazeta.pl...
> Janusz Czapski <j...@t...pl> napisał(a):

> A czy to wino z nich wycieka czy cos innego psze pana Janusza?

Póki co, woda. :-((
Pozdrawiam :-)
Janusz

19. Data: 2004-03-25 23:38:17

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Profil1" <j...@n...pl> wrote in message

> [...]
> spalin? :-))) I czemu na raty - słaba kondycja czy słaby akumulator? :-)))

Zarowno mniej halasu jak i brak spalin to jej ogromne atuty.
A na raty dlatego, ze naladowany akumulator wystarcza tylko na
czesc trawnika. Ale to z drugiej strony przyjemnie - nie chce Ci sie juz
kosic, ale mialbys wyrzuty sumienia. A tak po prostu nie da sie :-)
A ze trawnik jest przy domu, to nie ma problemu.

W dodatku kosiarka jest "mulchujaca", czyli rozdrabnia trawe, nie ma
wiec problemu ze scinkami.

Pozdrowienia,
Michal

20. Data: 2004-03-26 10:00:09

Od: "Janek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Póki co, woda. :-((
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Niestety.... a nie każdy (Janusza bynajmniej nie obrażając) ma zdolności
pewnego "ogrodnika-kipera" z Galilei.... :-)))
Pozdrawiam biblijnie
Janek

Czy ma ktoś na zbyciu ul pszczeli, pusty lub z pszczołami?
Re: nowa
kilka zdjęć spod Wrocławia
Jakie owocowe na gołą działkę ?
Moje doświadczenia z ukorzeniania winorośli.