Kosiarki spalinowe - Kilka pytań...

11. Data: 2004-01-29 11:28:09

Temat: Odp: Kosiarki spalinowe - Kilka pytań...
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomasz <p...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bvaqhb$8cu$...@n...news.tpi.pl...

> Musiał byś to zobaczyć, 40-80 cm trawsko po deszczu, 10 miesięcy od
> ostatniego koszenia, chcę widzieć jak robisz to w 5 godzin a co dopiero w
10
> minut !!!

Tylko kozą! A najlepiej trzema! :-)
Owce też nieźle się sprawdzają i mają małą wysokosć koszenia.
Pozdrawiam ;-)
Janusz

12. Data: 2004-01-29 11:44:46

Temat: Re: Odp: Kosiarki spalinowe - Kilka pytań...
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:

> Nie czepiaj się Jarek, takie koszenie to cała przyjemnosć! :-)
> Damskiego ekonoma pewnie nad grzbietem nie bylo, to:

Każda dama
Kosi sama.

> [...]
> się światem
> - browarek
> - klepanie kosy wzbogacone dyskusja o technikach klepania , nie tylko kosy
> - browarek
> - uruchomienie maszyny
> - przejazd po trawniku
> - wyłaczenie maszyny
> - browarek
> - spacer po wykoszonym połączony z wnikliwą oceną jakości koszenia
> - browarek
> - rzut okiem i ocena sytuacji za ogrodzeniem
> - browarek
> Itd., itd. Sama przyjemnosc! Co nagle to po diable! :-)))

Zapomniałes dodać, że w tych krótkich chwilach włączenia
kosiarki można skosić zupełnie nie to, co trzeba. Raz pozwoliłam
uprzejmemu panu kosić przed domem i nigdy więcej :-)) Chociaż
zapach koszonych ziół jest upajający...

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

13. Data: 2004-01-29 11:59:10

Temat: Re: Kosiarki spalinowe - Kilka pytań...
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bvaqhb$8cu$1@nemesis.news.tpi.pl Tomasz

> Musiał byś to zobaczyć, 40-80 cm trawsko po deszczu, 10 miesięcy od
> ostatniego koszenia, chcę widzieć jak robisz to w 5 godzin a co dopiero w
> 10 minut !!!

Hejka. W pięć godzin gołymi ręcami bym wyrwał. :-)
Pozdrawiam zawzięcie Ja...cki
H.Z.: "Chopin pisał przeważnie na fortepian solo." :-)

14. Data: 2004-01-29 12:18:17

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> potrzebujesz kosiarki ;)

Nie widziałaś mojego ogródka? jest tam co kosić!!!
www.poczta.pnet.pl/~komar69
Jacek

15. Data: 2004-01-29 13:18:15

Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agent 0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> Nie widziałaś mojego ogródka? jest tam co kosić!!!
> www.poczta.pnet.pl/~komar69
> Jacek

widziałam :)))
tam jeszcze nie ma co kosić :))))
i kawę też widziłam, ciekawa marka tej kawy ;)))

pozdr
Ania

16. Data: 2004-01-29 13:41:06

Od: "Jacek Walewski" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
miałem podobny problem, z tą róznićą ze u mnie jest 3000m2!!!!
Pan w agrocentrum sprzedał mi mieszankę traw które dorastają do max 20 cm.
niestety trzeba przeorac działeczkę i pisiać nową trawkę .
aA to jest czasami duzy problem
pozdrawiam jacek walewski

17. Data: 2004-01-29 14:25:15

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ciekawa marka tej kawy ;)))

Kawa to marka, a mówisz jakby to była marka marki.

Jacek

18. Data: 2004-01-29 14:25:42

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> i kawę też widziłam, ciekawa marka tej kawy ;)))

A chcesz się przejechać?

Jacek

19. Data: 2004-01-29 14:32:19

Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A chcesz się przejechać?
>
> Jacek

:)))))))))))))))
w takie zimno ?
brrrrrrrr

pozdr
Ania

20. Data: 2004-01-29 14:32:56

Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kawa to marka, a mówisz jakby to była marka marki.
>
> Jacek

no dobrze myślałam o metryczce doczepionej do doniczki ;)

pozdr
Ania

malinowy chruśniak?
"Trawniczek"