Re: Odp: Kosiarki spalinowe - Kilka pytań...

Date: Thu, 29 Jan 2004 12:44:46 +0100
From: Krystyna Chiger <k...@p...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Odp: Kosiarki spalinowe - Kilka pytań...

Janusz Czapski wrote:

> Nie czepiaj się Jarek, takie koszenie to cała przyjemnosć! :-)
> Damskiego ekonoma pewnie nad grzbietem nie bylo, to:

Każda dama
Kosi sama.

> [...]
> się światem
> - browarek
> - klepanie kosy wzbogacone dyskusja o technikach klepania , nie tylko kosy
> - browarek
> - uruchomienie maszyny
> - przejazd po trawniku
> - wyłaczenie maszyny
> - browarek
> - spacer po wykoszonym połączony z wnikliwą oceną jakości koszenia
> - browarek
> - rzut okiem i ocena sytuacji za ogrodzeniem
> - browarek
> Itd., itd. Sama przyjemnosc! Co nagle to po diable! :-)))

Zapomniałes dodać, że w tych krótkich chwilach włączenia
kosiarki można skosić zupełnie nie to, co trzeba. Raz pozwoliłam
uprzejmemu panu kosić przed domem i nigdy więcej :-)) Chociaż
zapach koszonych ziół jest upajający...

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem