Kosmetyczka - też głupawe pytanko

1. Data: 2004-11-28 09:52:07

Temat: Kosmetyczka - też głupawe pytanko
Od: "Snigdha" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio byłam na wyjeździe i stwierdziłam, że moja podróżna kosmetyczka w
kształcie kuferka, dwa przedziały na górze i na dole odpinane oddzielnymi
zamkami błyskawicznymi - jest szalenie niepakowna. To był wprawdzie prezent,
ale wywalę i chcę kupić nową, średniej wielkości, praktyczną i bez żadnych
fragmentów zamków powiewających w przestrzeni! Gdzie kupić - obleciałam na
razie Sephorę, Naturę i Rossmanna i po prostu bryndza. Aglomeracja śląska,
żeby była jasność.

S.

1. Data: 2004-11-29 13:17:25

Temat: Re: Kosmetyczka - też głupawe pytanko
Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Snigdha <s...@o...pl> napisał(a):
> Aglomeracja śląska, żeby była jasność.

górno- czy dolnośląska? ;)

1. Data: 2004-11-29 20:02:09

Od: "Snigdha" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justa" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

| górno- czy dolnośląska? ;)

A jest dolnośląska? (wrocławianki bez urazy, zawsze mi się zdawało, że ten
moloch od Gliwic po Dąbrowę to dość sławny jest;-)).

S.

1. Data: 2004-11-29 21:15:08

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Snigdha wrote:

> A jest dolnośląska?

No, jakby sie uprzec i doslownie slowo "aglomeracja" potraktowac,
to jest, ale dla mnie zawsze "aglomeracja slaska" oznaczala jedno -
- Katowice, Bytom, Chorzow, Gliwice i cala reszte.

Pozdrawiam :)

BA, wroclawianka z pochodzenia i przekonania.

poszukiwana krawcowa w wawie
sephorowe perfumy??
sztuczne rzęsy - pytanie z gatunku durnych
[perfumy] Wielka prośba zwł. do Margarett :o)
z serri gdzie: miraculum w Wawie?