Re: Kostuchę

1. Data: 2011-08-11 13:28:17

Temat: Re: Kostuchę
Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-11 09:38, Wojtas pisze:

> Faktycznie :) Śmieszne, że niektórzy to antysemickie ścierwo, jeszcze
> opłakiwali.

minął już miesiąc jak ten ubek jebnął w kalendarz, a świat nadal się
cieszy z jego zejścia :D

2. Data: 2011-08-11 17:15:00

Od: "Ana" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Diabełson" <h...@s...org> napisał w wiadomości

> minął już miesiąc jak ten ubek jebnął w kalendarz, a świat nadal się
> cieszy z jego zejścia :D

A co się dzieje z Ikselką? Zamilkła 1.08.

3. Data: 2011-08-14 11:24:06

Od: Jumal <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2011-08-11 14:28, Diabełson wrote:

> minął już miesiąc jak ten ubek jebnął w kalendarz, a świat nadal się
> cieszy z jego zejścia :D

Przypomniałeś mi, muszę ściągnąć i obejrzeć jeszcze raz :)

Jumal

4. Data: 2011-08-14 22:53:38

Od: T...@s...in.the.world szukaj wiadomości tego autora

In article <j28b8s$s9b$1@news.onet.pl>, Jumal <j...@v...pl> wrote:

> Przypomniałeś mi, muszę ściągnąć i obejrzeć jeszcze raz :)

Ale co takiego?

TA

5. Data: 2011-08-15 14:48:06

Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-11 19:15, Ana pisze:
> Użytkownik "Diabełson" <h...@s...org> napisał w wiadomości

> A co się dzieje z Ikselką? Zamilkła 1.08.

obraziła się i nie pisze

6. Data: 2011-08-15 14:56:43

Od: Jumal <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14/08/2011 23:53, T...@s...in.the.world wrote:

> Ale co takiego?

"It's been six weeks since Saddam Hussein was killed by a pack of wild
boars, and the world is still glad to be rid of him."

"South Park - bigger, longer and un-cut"

Jumal

7. Data: 2011-08-15 15:31:58

Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-15 16:56, Jumal pisze:

> "It's been six weeks since Saddam Hussein was killed by a pack of wild
> boars, and the world is still glad to be rid of him."
>
> "South Park - bigger, longer and un-cut"
>
> Jumal

Dupogrzmotny wujkojebca :D

pino (alkohol)
Gdzie jest Ikselka?