pino (alkohol)

1. Data: 2011-08-10 18:11:09

Temat: pino (alkohol)
Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

Wymyśliłem taka nazwę dla mieszanki piwa i wina. Desperado fifty fifty z
dowolnym czerwonym wermutem. Mnie to pasuje :)
Polecam

2. Data: 2011-08-10 19:33:59

Temat: Re: pino (alkohol)
Od: Paweł W. <p...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Diabełson" <h...@s...org> napisał w wiadomości
> Wymyśliłem taka nazwę dla mieszanki piwa i wina. Desperado fifty fifty z
> dowolnym czerwonym wermutem. Mnie to pasuje :)
> Polecam

NTG

alt.pl.wino + alt.pl.piwo

Polecam ;-)
p.

3. Data: 2011-08-11 03:55:25

Od: Jaszyn <g...@...po.ssa.ru> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Aug 2011 21:33:59 +0200, Paweł W. napisał(a):

> Użytkownik "Diabełson" <h...@s...org> napisał w wiadomości
>
> NTG
>
> alt.pl.wino + alt.pl.piwo
>
> Polecam ;-)
> p.

Swieta Piwo, modl sie za nami... :)

--
Jaszyn
"Z cyklu obietnic Tuska:

4. Data: 2011-08-11 04:04:05

Od: Jaszyn <g...@...po.ssa.ru> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Aug 2011 20:11:09 +0200, Diabełson napisał(a):

> Wymyśliłem taka nazwę dla mieszanki piwa i wina. Desperado fifty fifty z
> dowolnym czerwonym wermutem. Mnie to pasuje :)
> Polecam

Ja tam z mieszanek z piwem wytrzymuje tylko mieszanke mocniejszego piwa
dolego z brendy (metaxa rzadzi) i limonka.

A z winem probowalem, chyba sie nie znam, bo wole oddzielnie pic. MEtakse
tez, ale te bardziej niz tsygwiastkowa.
I limonki zre oddzielnie. No ale je posypuje cukrem wtedy. :)

--
Jaszyn
"Z cyklu obietnic Tuska:

5. Data: 2011-08-11 06:06:46

Od: tomjas <t...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 10 Aug 2011 20:11:09 +0200, Diabełson wrote:
> Wymyśliłem taka nazwę dla mieszanki piwa i wina. Desperado fifty fifty z
> dowolnym czerwonym wermutem. Mnie to pasuje :)
> Polecam
Ja z kolei lubie piwo pol na pol z "szampanem". Tez polecam.

6. Data: 2011-08-11 06:35:05

Od: Grejon <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-11 05:55, Jaszyn pisze:

> Swieta Piwo, modl sie za nami... :)

Moja piwa, moja piwa, moja bardzo wielka piwa.

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

7. Data: 2011-08-11 07:32:05

Od: Pan Piskorz <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-10 20:11, Diabełson pisze:
> Wymyśliłem taka nazwę dla mieszanki piwa i wina

To ja polecam pirum :-)
Piwo 0,5 + 50ml rumu.
P.

8. Data: 2011-08-11 07:37:41

Od: Roman Stachowiak <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-11 09:32, Pan Piskorz pisze:

> To ja polecam pirum :-)
> Piwo 0,5 + 50ml rumu.

Chyba pium (zgodnie z logiką wątkotwórcy)
Nie mylić z o-pium

--
RomanS
___________________

9. Data: 2011-08-11 10:24:53

Temat: wipo Re: pino (alkohol)
Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

środa, 10 sierpnia 2011 20:11. carbon entity 'Diabełson' <h...@s...org>
contaminated pl.pregierz with the following letter:

> Wymyśliłem taka nazwę dla mieszanki piwa i wina. Desperado fifty fifty z
> dowolnym czerwonym wermutem. Mnie to pasuje :)
> Polecam

W moich czasach to się wipo nazywało ;)

http://lordwinterisle.blogspot.com/

10. Data: 2011-08-11 13:33:35

Od: Robson <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-10 20:11, Diabełson pisze:
> Wymyśliłem taka nazwę dla mieszanki piwa i wina. Desperado fifty fifty z
> dowolnym czerwonym wermutem. Mnie to pasuje :)
> Polecam

To ja dorzucę, będąc w Gruzji miejscowi pokazali:
szapiko. Szampan, piwo i koniak :)

Gdzie jest Ikselka?
Mieso +ser
Czy ktoś jeszcze produkuje śmietanę?