Koszmar nie do opisania !

1. Data: 2002-09-05 09:13:03

Temat: Koszmar nie do opisania !
Od: petresku <p...@w...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od tygodnia mieszkamy w nowym mieszkaniu i tu oto wynikl bardzo wazny
problem.

Mam ogromna prosbe do Was Grupowicze o pomoc w ZLIKWIDOWANIU BEDACYCH
WSZEDZIE OCTOWEK !!!

Nic nie pomaga. Zakupione srodki i pryskanie pomaga tylko na krotki
czas.

Nie ma zadnych owocow na wierzchu, wszystko pochowane. Jestesmy juz tym
zmeczeni. Jak sie tego pozbyc ?!?!??!?

Z gory dziekuje za rady.

Piotr

1. Data: 2002-09-05 09:34:19

Temat: Re: Koszmar nie do opisania !
Od: Katarzyna Dziurka <d...@u...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

petresku wrote:

> Mam ogromna prosbe do Was Grupowicze o pomoc w ZLIKWIDOWANIU BEDACYCH
> WSZEDZIE OCTOWEK !!!
>
> Nic nie pomaga. Zakupione srodki i pryskanie pomaga tylko na krotki
> czas.

Odkurzaczem, często i konsekwentnie. Przynajmniej pozbywa sie człowiek i
żywych i martwych.
Katarzyna

1. Data: 2002-09-05 09:45:21

Od: petresku <p...@w...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

I tak codziennie biegac z odkurzaczem ?
A cos wiecej ?

1. Data: 2002-09-05 09:53:35

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "petresku"
> I tak codziennie biegac z odkurzaczem ?
> A cos wiecej ?

BEDACYCH

No przecie się ze zwiędłych liści nie lęgną. Poszukajcie lepiej źródła ich
zaopatrzenia.

Wojtek
--
,
. / ,'. ,'| ,'. Wojciech "Voqo" Gołąbowski

1. Data: 2002-09-05 18:08:37

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"petresku" <p...@w...poczta.pl> schrieb im Newsbeitrag
> Od tygodnia mieszkamy w nowym mieszkaniu i tu oto wynikl bardzo wazny
> problem.
>
> Mam ogromna prosbe do Was Grupowicze o pomoc w ZLIKWIDOWANIU BEDACYCH
> WSZEDZIE OCTOWEK !!!

Podobno na zlikwidowanie octowek pomaga polozenie na talerzyku gozdzikow
(przyprawa) stosowane w restauracjach na stolikach.
Powodzenia
Ilona

1. Data: 2002-09-06 09:13:52

Od: G...@U...onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 5 Sep 2002 20:08:37 +0200 I had a dream that I.P. <i...@g...de> wrote:
>Podobno na zlikwidowanie octowek pomaga polozenie na talerzyku gozdzikow
>(przyprawa) stosowane w restauracjach na stolikach.

Hmmm... Bardzo ciekawy wątek, ale może ktoś wreszcie powie, co to są
i jak wyglądają te sławne octówki?

--
Grzegorz Janoszka
www.consulta.pl odpowiadając POPRAW adres

Na newsy piszę prywatnie i wyrażam swoje prywatne poglądy, które nie mają
nic wspólnego z moimi byłymi, obecnymi i przyszłymi pracodawcami.

1. Data: 2002-09-06 09:40:02

Od: Michal Sobkowski <m...@i...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka wrote:

> Hmmm... Bardzo ciekawy wątek, ale może ktoś wreszcie powie, co to są
> i jak wyglądają te sławne octówki?
http://encyklopedia.pwn.pl/17810_1.html
http://wiem.onet.pl/wiem/00c4fb.html
http://wiem.onet.pl/wiem/01a3c9.html
MS
--
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań
http://www.man.poznan.pl/private/users/msob.html

1. Data: 2002-09-06 09:44:45

Od: G...@U...onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 06 Sep 2002 11:40:02 +0200 I had a dream that Michal Sobkowski
<m...@i...poznan.pl> wrote:
>http://encyklopedia.pwn.pl/17810_1.html
>http://wiem.onet.pl/wiem/00c4fb.html
>http://wiem.onet.pl/wiem/01a3c9.html

Aaaaa... to to wiem... nie wiedziałem tylko, że octówka to muszka owocowa :)

1. Data: 2002-09-06 10:52:23

Od: Michal Sobkowski <m...@i...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka wrote:

> Aaaaa... to to wiem... nie wiedziałem tylko, że octówka to muszka owocowa :)
AFAIK muszki owocowe roznoszą bakterie wywołujące fermentację octową,
stąd te octówki.

Michał

1. Data: 2002-09-07 10:00:40

Od: "Darek" <d...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Sobkowski" napisał w wiadomości
> [...]
[...]
> http://wiem.onet.pl/wiem/01a3c9.html

no, piekne zdjęcie... :-))))

Dobry klej do polipropylenu....