Re: Koszt ogrzewania mieszkania.

1. Data: 2007-01-06 18:44:09

Temat: Re: Koszt ogrzewania mieszkania.
Od: m...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

m...@g...com napisał(a):
> Witam
>
> SM Widok, nowy, trzypiętrowy blok z cegły, oddany w listopadzie 2005,
> mieszkanie 55,3 m2, na Iszym piętrze. Ciepło z SEC, rachunki za cały
> rok 2006 to około 560 zł, z czego około 160 zł to koszt ogrzewania,
> reszta to koszt grzania ciepłej wody (2 dorosłe osoby). Temperatura
> zimą to około 20st.C.

160zl za ogrzewanie za 2006 r sorrrrry ale w bajki nie uwierze
rafal

2. Data: 2007-01-07 11:03:13

Od: a...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego bajki? U mnie niespelna 50 m2, blok z 2000 r., pustak,
ogrzewanie z kotlowni osiedlowej (wlasnosc wspolnoty), podzielniki. Za
ogrzewanie platnosc ok 100 zl miesiecznie, wylacznie w sezonie zimowym.

3. Data: 2007-01-07 20:37:40

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Witam

m...@i...pl napisał(a):

> 160zl za ogrzewanie za 2006 r sorrrrry ale w bajki nie uwierze
> rafal

To nie wierz. Twoje prawo. Jednak z tytułu twojej niewiary moje
rachunki za ciepło nie zmieniły się ani o złotówkę. Największy
rachunek miałem za styczeń, 70 złotych.

Marian

Re: Koszt ogrzewania mieszkania.
Montaż zmywarki - Ursynów