Koszt utrzymania 10 i 17-latka

121. Data: 2006-11-09 08:38:58

Temat: Re: Koszt utrzymania 10 i 17-latka
Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:4552DF15.3F605E90@o2.pl>
Użytkownik <P...@o...pl> pisze:

> A co rozumiesz pod pojęciem duże mieszkanie i ile m^2 wg Ciebie
> powinno mieć mieszkanie dla rodziny 2+2 ?

Dla mnie 100 metrów to minimum.
Tak, żeby było wygodnie, praktycznie i każdy miał swój prywatny kąt do
odpoczynku, pracy, zabawy.
Za cenę takiego mieszkania w mieście mogę mieć 150 metrowe poza miastem.
Plus własny ogród :)

--
Nixe

122. Data: 2006-11-09 08:41:32

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:cq4q2fca1cn0$.dlg@juzwolalbympolizacslonine.go
v>
puchaty <p...@g...pl> pisze:

> tym bardziej, że działka już jest

A gdzie? :) Koło Gosi gdzieś?

--
Nixe

123. Data: 2006-11-09 08:42:21

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:eiup84$idg$1@news.mm.pl>
Nixe <n...@f...pl> pisze:

> To powiem jeszcze inaczej - koszt budowy 150 m domku poza miastem (+
> działka) jest mniejszy niż kupno 150 m mieszkania w mieście
> (zwłaszcza od developera), a porównywalny z kupnem mieszkania 80-100
> m. I owszem - robiliśmy dokładne kalkulacje :) Inaczej nie pisałabym
> tego, co piszę.

Ten fragment to miał być przeznaczony raczej dla PeJota :)

--
Nixe

124. Data: 2006-11-09 08:52:44

Od: "Szpilka" <s...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miranka" <a...@m...pl> napisał w wiadomości

> Mam wrażenie, że Xena pyta o to, jak ten dorosły jest spożywany - w jednym
> kawałku, czy na porcje dzielony.

A rzeczywiście. Teraz doczytałam i się... uśmiałam :-)

Sylwia

125. Data: 2006-11-09 08:55:20

Od: puchaty <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 9 Nov 2006 09:35:16 +0100, Nixe napisał(a):

> Myślę, że trochę przesadziłeś z tą kwotą.
> Chyba, że masz na myśli domek z wielkim ogrodem wykończone luksusowo na
> tip-top, gdzie nic już faktycznie nie trzeba dodawać ani urządzać.

Wykończony na tip-top ale raczej nie w jakichś luksusach tylko po prostu z
materiałów i urządzeń dobrej jakości. Sama działka 800-900 m2 pod Gdańskiem
to już około 70 tys.
Mam znajomego, który pracuje jako inspektor nadzoru w firmie budowlanej,
jest także kosztorysantem oraz bardzo dobrze zna rynek, ma dojścia do
korzystnych cenowo materiałów i usług. Pobudował sobie dwa lata temu 200
metrowy dom w Kolbudach. Z działką wyszło go 550 tys przy czym jeszcze
podwórko niewykończone (brak ogrodzenia i takie tam). Wg jego słów miał
wydać jeszcze ok. 50 tys na całkowite zakończenie inwestycji.

puchaty

126. Data: 2006-11-09 09:08:57

Od: puchaty <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 9 Nov 2006 09:41:32 +0100, Nixe napisał(a):

> A gdzie? :) Koło Gosi gdzieś?

Nie, koło Gdańska. Konkretniej to w drodze na Miszewo, zaraz za Baninem.

puchaty

127. Data: 2006-11-09 09:27:30

Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):

> A co jeszcze?

Czasem trzeba do miasta dojechać. Do pracy np.

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:

128. Data: 2006-11-09 09:30:11

Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):

> Ten fragment to miał być przeznaczony raczej dla PeJota :)

Kalkulacje na papierze, czy też _zamknięty_ kosztorys ?

129. Data: 2006-11-09 09:42:10

Od: Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <h74am4xonyto$.dlg@juzwolalbympolizacslonine.gov>,
puchaty <p...@g...pl> wrote:

> Rozumiem. Ale ponawiam pytanie - za ile najedzą się takie chłopaki jeśli
> się 'nie oszczędza' na jedzeniu

Ale to nadal jest funkcja tego, co się ma do dyspozycji. Mogę obiad dla
trzyosobowej rodziny zrobić za 10 zł (wcale nie oszczędnościowy), mogę
za 50.

> oraz ile mniej więcej wydaje się na ciuchy

To też. I nie mam bynajmniej na myśli płacenia za metkę.

--
Jarek
Kamil 27.11.98, Police

130. Data: 2006-11-09 09:42:27

Od: oshin <o...@e...psych.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 08 Nov 2006 18:15:10 +0100, medea napisał(a):
> Ależ tak jest! Alimenty na żonę wygasają po przekroczeniu jakiegoś tam
> poziomu jej dochodu, a już z definicji, kiedy kobieta wychodzi ponownie
> za mąż.

Poważnie? U nas?
To nienajgorzej :)
Ja to pierwszy raz o opcji alimentów dla żony w Polsce, usłyszałam w tym
wątku.

--
oshin
dorota bugla