Koszt utrzymania 10 i 17-latka

371. Data: 2006-11-20 12:25:13

Temat: Re: Koszt utrzymania 10 i 17-latka
Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"E." <e...@o...pl> napisał(a):

> Ostatnio mi się przydarzylo, że Weronika stanęła w drzwiach z dużą
> kartką z napisem "JESTEM GłODNA". Dostała przyspieszony kurs robienia
> kanapek a chleb kupujemy pokrojony ;)

Naucz ją jeszcze maile wysyłać i kup komórkę :)))

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

372. Data: 2006-11-20 12:30:30

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa napisał(a):

> Naucz ją jeszcze maile wysyłać i kup komórkę :)))

To nie jest śmieszne :)
A swoją drogą - może ja jakaś dziwna jestem, ale jesienią, jak jest tak
mało światła i biomed do bani to zdecydowanie lepiej się czuję jak
zasuwam na tak wysokich obrotach. Jak usiąde na tyłku, przyplącze się
sezonowa deprecha a tego się boje bardziej niż zmęczenia.
Poza tym ja najlepiej funkcjonuję na podwyższonej dawce adrenaliny.
A dzieci się przystosowały. Wolą mieć matkę zapracowaną niż zdołowaną i
zniecierpliwioną.
Żałuje tylko, że na studia nie mam już czasu... może za rok. Angielski
zabiera mi co dzień 1.45 h z życia, gimnastyka na rozpieprzony kręgosłup
1,5, praca teoretycznie 8 ale bywa, że mniej lub dwa razy więcej...
jeszcze się wysypiam. Czyli nie jest tak źle.

Eulalka

na co zgodzil sie rzad (link)
Odnośnie krzaczków [OT]
Będą mundurki w szkołach