Koszt wybudowania domu -ytong

11. Data: 2009-08-13 08:08:50

Temat: Re: Koszt wybudowania domu -ytong
Od: "maanj" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:h5rut2$d9b$1@news.onet.pl...

> to po choler chcesz go budować z Ytonga zamiast z czegoś najtańszego.

tak sobie wymyslilem moze to rozwiazanie nie jest dobre- nie wiem nigdy domu
nie budowalem wczesniej
moze byc porotherm +styro+tynk+ malowanie

nie wiem ktore rozwiazanie bylo by lepsze

12. Data: 2009-08-15 21:33:20

Od: "wolim" <n...@t...pisz> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał

> to po choler chcesz go budować z Ytonga zamiast z czegoś najtańszego.

biorąc pod uwagę, że jest duże prawdopodobieństwo, że ekipa, która będzie
docieplać, spierdoli sprawę - lepiej zbudować dom z ytonga 400 (24cm) i mieć
ten pewien bufor na ewentualne szpary i inne mostki. Taki ytong jest sam w
sobie ciepły i w pewnym stopniu zrekompensuje straty spowodowane przez
partaczy.

a koszt wychodzi raptem 1000 złotych więcej (na ścianach domu o kubaturze
ok. 400-500 m3) niż najtańszy suporeks - czyli tyle co nic.

pzdry,
/\/\\/\/

13. Data: 2009-08-16 10:45:10

Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wolim" <n...@t...pisz> napisał w wiadomości

> [...]
>
> a koszt wychodzi raptem 1000 złotych więcej (na ścianach domu o kubaturze
> ok. 400-500 m3) niż najtańszy suporeks - czyli tyle co nic.

Bezsensowne rozumowanie. Bez sensu wydany 1000zł.
Zresztą różnica wyjdzie większa biorąc pod uwage elementy systemowe ytonga.
Biorąc pod uwagę, że jest duże prawdopodobieństwo, że ekipa, która będzie
budować z ytonga, spierdoli sprawę....;))

Kris

zmywarka do zabudowy
Jak usunac nalot plesni z betonowej sciany ?
Rozpylacz do farb Wagner - opinie?
Instrukcja licznika 12NE01r
Oświetlenie łazienki - lampy ze świetlówką GX53