Koszt zagotowania wody w czajniku i na kuchence

1. Data: 2009-09-03 17:38:11

Temat: Koszt zagotowania wody w czajniku i na kuchence
Od: "JarY" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jak w temacie?
Co się bardziej opłaca.

2. Data: 2009-09-03 17:38:47

Od: "JarY" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W czajniku elektrycznym oczywiscie

3. Data: 2009-09-03 17:59:44

Od: "aLien" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czajnik elektryczny 2000W 1l wody 0,05 zł

4. Data: 2009-09-03 19:06:53

Od: "strach" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"JarY" <j...@g...pl> wrote in message
> W czajniku elektrycznym oczywiscie

Było, poszukaj w archiwum.

5. Data: 2009-09-03 19:39:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 3 Sep 2009 19:38:11 +0200, JarY napisał(a):

> Witam
> Jak w temacie?
> Co się bardziej opłaca.

A musi?

--

Ikselka.

6. Data: 2009-09-04 03:42:48

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Krakowie musi Ikselko. Musi
Jacek

7. Data: 2009-09-04 06:44:09

Od: placek <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Sep 3, 7:59 pm, "aLien" <s...@p...pl> wrote:
> Czajnik elektryczny 2000W 1l wody 0,05 zł
>
> Użytkownik "JarY" <j...@g...pl> napisał w
wiadomościnews:h7ouu7$9r8$1@inews.gazeta.pl...

A jeżeli mamy kuchenkę gazową na gaz z butli (cena ok. 60zł/butla)?

Jacek

8. Data: 2009-09-04 06:46:23

Od: placek <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Sep 3, 9:06 pm, "strach" <s...@g...pl> wrote:
> "JarY" <j...@g...pl> wrote in message

> Było, poszukaj w archiwum.

A w jaki sposób kolega ma podyskutować z archiwum? Zawsze mi się
wydawało że wielką zaleta usenetu są dyskusje, ale zawsze się znajdzie
jakiś mądrala który nie ma nic do dodania tylko odsyła do archiwum.

9. Data: 2009-09-04 14:12:55

Od: "strach" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"placek" <k...@g...com> wrote in message
.googlegroups.com...
> A w jaki sposób kolega ma podyskutować z archiwum? Zawsze mi się
> wydawało że wielką zaleta usenetu są dyskusje, ale zawsze się znajdzie
> jakiś mądrala który nie ma nic do dodania tylko odsyła do archiwum.

Dobrze Ci się wydawało, ale większość problemów została już rozwiązana i
archiwum będzie najszybszą pomocą; poza tym pozwala nie wymyślać koła setny
raz od nowa. Nie bronię dyskutować, tylko wtedy się pisze "w archiwum
sprawdziłem, ale było za mało i chciałem kontynuować". Nie łudzisz się
chyba, że większość powracających pytań rzeczywiście wymaga rozwinięcia i
nie wynika z pominięcia archiwum?
http://netykieta.pl/regula=141

10. Data: 2009-09-04 15:13:46

Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "placek" <k...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

>A jeżeli mamy kuchenkę gazową na gaz z butli (cena ok. 60zł/butla)?

Skąd Ty bierzesz taki drogi gaz? Ja ostatnio (2-3 tygodnie temu) płaciłem na
Wasbruk'u 39zł...

Pozdrawiam
Czabu

Kamien dekoracyjny gipsowy - czym przykleić?
małe muszki w łazience - co robić?
zmywarka i dziwny kolor szklanek
Gdzie ubezpieczyć dom/budowę ?
GNIAZDA SCIENNE...